avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 979 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters278027

Activitate ContSters278027

Buna seara ! E normal sa mi se opreasca contributia catre CNAS atata timp cat sunt in concediu medical?
Răspuns la discuția Plata concediului medical
Scz ptr intarzierea rasp. 1:Salariul de baza lunar 864lei in ultimele 6 luni. 2:Nu am avut perioade fara plata in ultimele 6 luni. 3:Certificat concediu medical luna noiembrie 30zile cod idemnizatie 06 pt primele 16zile si urmatoarele 14zile cod 01(in fluturasul salarial scria plata pt 22zile si am primit din 864lei suma de 622lei). 4: Concediu medical luna decembrie 31zile, cod 01.(fluturas salarial scrie 19zile platite si am primit 468lei din salariul de baza lunar de 864 lei ).Multumesc si astept raspuns.
In prima luna de concediu medical (noiembrie 2012) am primit plata pe zile calendaristice , adica pe 30zile (16zile cu 100% si 14zile cu 75%) iar in luna decembrie am primit pe 19 zile cu 75%. Oare nu trebuia sa primesc salariul concediului medical pe toate zilele lunii decembrie?

In prima luna de concediu medical (noiembrie 2012) am primit plata pe zile calendaristice , adica pe 30zile (16zile cu 100% si 14zile cu 75%) iar in luna decembrie am primit pe 19 zile cu 75%. Oare nu trebuia sa primesc salariul concediului medical pe toate zilele lunii decembrie?
Buna ziua!Sunt in 3-a luna de concediu medical si am primit plata pe 19zile din luna decembrie 2012 . Intrebare: Plata concediului medical nu se calculeaza pe zile calendaristice ? Oare nu trebuia sa primesc pe 31zile? Multumesc si astept raspuns .
Răspuns la discuția Concediu medical
Firma nu sa desfiintat ci doar si-a inchis punctul de lucru pe o perioada nedeterminata.eu fiind singura angajata .
Răspuns la discuția Concediu medical
Va multumesc!