buna ziua, numele meu este daniel ciupitu, turnu magurele si am urmatoarea problema: pe data de 15.04.2016 am dus d.lui baja mitica actele necesare pt intocmirea a 2 carti funciare pt 2 terenuri extravilane apartinand parintilor mei. nu cred ca sunt facute, am cateva sapatmani de cand il caut la birou, sun si trimit mesaje fara sa imi raspunda in vreun fel. de cateva ori am vorbit cu colegul dumnealui de birou care a spus ca nu stie nimic si sa discut cu dl baja personal. la momentul cand am dus documentele dl baja mi-a spus ca intocmirea cartilor funciare va dura 1,5-2 luni, au trecut 3 luni si nimic. intrebarea mea este: ii pot face reclamatie undeva dlui baja sau il pot actiona in judecata? mentionez ca intentionam sa vand terenurile respective deoarece tatal meu este bolnav de cancer pulmonar si am foarte mare nevoie de bani pt tratamente, analiza, internari, etc. multumesc
vreau macar copii ale fisei mele de cont pentru ca noi nu am avut afisate liste de intretinere de cel putin 5 ani
intentionez sa merg la primarie dar am depus o cerere la asociatie sa imi elibereze copiile fisei de cont din perioada ianuarie 2010 - ianuarie 2014 sa merg totusi cu ceva concret nu doar cu vorbe goale
buna ziua, numele meu este ionela pirlan si as avea nevoie de ceva sfaturi legate de probleme cu asociatia de proprietari, si anume:
-din ce stiu eu, presedintele si comitetul de bloc se pot schimba doar in urma unei adunari generale, la noi nu a fost asa ceva de foarte multa vreme (locuiesc in aceasta asociatie din 1994), nu am luat la cunostinta in nici un fel de o eventuala adunare.
-fostul presedinte si fostul administrator au plecat la data de 1 decembrie 2013 fara sa anunte in vreun fel locatarii, ne-am trezit cu cei noi asa pur si simplu - ei afirma ca sunt interimari pina la 1 martie 2014 #-o
- activitate afostilor nu a fost verificata ani de zile, nu exista comisie de cenzori sau control financiar de la primarie politie etc....
-mentionez ca este vorba de o asociatie de proprietari ccare are in componenta printre altele 2 blocuri cu 176 garsoniere fiecare si alte citeva blocuri cu cca 20 apartamente fiecare.
sumele calculate ca fiind "intretinerea" sunt de cca 40-60 lei lunar in conditiile in care blocul nu are apa calda si caldura in sistem centralizat de aproximatic 5 ani, gazele se incaseaza pe factura doar la cei care auX-(
-aceasta suma datorata lunar se compune, dupa stiinta mea, din salariile administrator, presedinte, femei de serviciu (care sunt platite cu 200 lei/luna), lumina de pe scara care mai mult nu este, energia electrica pt cele 2 lifturi (la blocul meu 2200lei/ luna, la celalalt bloc 900lei/luna) si altceva nu stiu ce.....nimeni nu vrea sa arata vreo factura sau procese verbale
DECI : HELP HELP HELP.....de unde incep cu caracatita asta ?:frantic:
multumesc anticipat
buna ziua, numele meu este ionela pirlan, am urmatoarea intrebare: avem pe rolul instantei de contencios administrativ un proces pentru inmatricularea unui autoturism fara plata taxei, la instanta de fond am avut cistig de cauza, bineinteles ca serviciul de inmatriculari va face recurs ceea ce va face ca procesul sa mai dureze cca 6-7 luni timp im care va intra in vigoare timbrul de mediu, vom putea inmatricula masina in momentul in care sentinta aceasta va fi definitiva cu toate ca atunci va fi in vigoare timbrul de mediu? sau va fi surpriza vietii sa nu se poata face inmatricularea intrucit legea s-a schimbat? multumesc mult pentru lamuriri