Fiul meu a luat multe ţepe de la persone care, culmea erau înregistrate cu numeroase calificative pozitive pe Ocazii.ro. Telefoane prezentate drept funcţionale aveau piese numeroase lipsă şi nici măcar nu funcţionau. ªi eu sunt foarte curioasă dacă domul de faţă reuşeşte să rezolve situaţia prezentată.
Buna,
In cazuri de acest gen daca persoana pagubita face o reclamatie la Politie Departamentul de Securitate Okazii.ro le va oferi acestora toate informatiile necesare pentru o rezolvarea cat mai rapida.
Sunt Dana, consultant securitate tranzactii pe Okazii.ro.
Imi pare foarte rau pentru situatia intampinata de tine. Luam foarte in serios astfel de cazuri si vrem sa le rezolvam cat mai repede.
Iti recomand ca in prima faza sa iei legatura cu vanzatorul produsului, in acest fel putand ajunge la intelegere reciproca. In cazul in care nu se rezolva amiabil, am rugamintea sa imi scrii pe client@okazii.ro, cu subiectul "In atentia Danei" si sa imi oferi mai multe detalii despre tranzactia incheiata: numele tau de utilizator, username-ul partenerului tau de tranzactionare si numarul de articol al produsului cumparat. Voi prelua personal reclamatia ta si te voi ajuta sa rezolvi situatia.
In situatia in care un produs din cadrul site-ului nu este pus in vanzare cu Garantia de Livrare, aceasta nu poate fi solicitata ulterior efectuarii achizitiei. De asemenea, Okazii.ro nu contacteaza niciodata telefonic utilizatorii pentru a solicita depunerea de bani intr-un cont, pentru niciun fel de plati. In cazul in care vi se solicita o astfel de actiune prin telefon, va rugam sa nu ii dati curs si sa ne contactati imediat la adresa de mail suport@okazii.ro sau la telefon 0374.652.944, acesta fiind numarul Echipei de Asistenta Clienti Okazii.ro. Echipa Okazii.ro va sta mereu la dispozitie pentru depistarea oricaror tentative de frauda. Plata tuturor produselor care fac parte din acest program se face exclusiv in sistem ramburs, fiind intermediata de curierii agreati in program. Recomandam tuturor cumparatorilor sa foloseasca acest mijloc de plata si sa manifeste o atentie sporita in cazul vanzatorilor care solicita plata in avans, indiferent de valoarea acesteia.
Principalul avantaj al serviciului Garantia de Livrare este protectia sporita a cumparatorului prin garantarea primirii produsului descris pe site. In caz contrar, utilizatorul poate solicita returnarea articolului în termen de 3 zile lucratoare de la primirea acestuia. In aceasta perioada contravaloarea produselor achizitionate prin intermediul Garantiei de Livrare este blocata intr-un cont intermediar, detinut de catre Okazii.ro. Daca in acest interval cumparatorul nu reclama conformitatea produsului cu descrierea de pe site, banii sunt deblocati si transmisi mai departe vanzatorului. Recomandam tuturor utilizatorilor sa aleaga produsele marcate cu Garantia de Livrare sau, in cazul in care acestea nu fac parte din program, sa solicite vanzatorului Garantia de Livrare. Acest serviciu este gratuit si se activeaza instant pentru vanzatorii Okazii.ro.
Un utilizator mai poate alege si primirea articolului cumparat prin Predare personala sau la punctul de livrare Okazii.ro din cadrul Magazinului Domo aflat in incinta Baneasa Shopping City, Bucuresti. Astfel se asigura faptul ca produsul pe care utilizatorul il achizitioneaza este cel dorit si tranzactia se incheie numai daca articolul corespunde calitatii si caracteristicilor pe care vanzatorul le-a furnizat in anunt.
Totodata, Okazii.ro vine in spirijinul cumparatorilor si prin intermediul Departamentului Asistenta Clienti. Daca un cumparator primeste alt produs decat cel comandat sau este prejudiciat material, acesta poate transmite o cerere scrisa catre Echipa de Asistenta Clienti Okazii.ro, care va face toate demersurile necesare pentru a rezolva pe cale amiabila sesizarea. Daca cumparatorul si vanzatorul nu ajung la o intelegere pe cale amiabila, cumparatorului i se va recomanda sa apeleze la Politie pentru solutionarea problemei, pe cale legala, primind totodata intreg sprijinul Okazii.ro pentru solutionarea situatiei.
Pentru soluționarea cazului apărut vă recomandăm ca, în cazul în care nu puteți ajunge la o înțelegere cu respectivul cumpărător, să ne contactați prin intermediul serviciului Asistență Clienți Okazii.ro. Personalul specializat din cadrul acestui departament va prelua situația spre analiză și se va implica în vederea ajungerii la o înțelegere între dumneavoastră și partenerul de tranzacție.
De asemenea, dacă întâmpinați divergențe cu o persoană ce are un comportament necorespunzător, organele abilitate vă stau la dispoziție și vin în sprijinul dumneavoastră.
Așteptăm detaliile legate de vânzarea încheiată pe site la adresa suport@okazii.ro sau telefonic la numărul 0374652944 de luni până sâmbătă între orele 9:00-21:00 pentru a vă putea oferi suportul necesar.
Okazii.ro se implică activ în soluționarea problemelor între utilizatori și a tranzacțiilor încheiate în cadrul site-ului. În situația în care, ca urmare a achiziționării unui produs prin intermediul platformei de tranzacționare menționată, cumpărătorul constată neconfirmitatea articolului, personalul specializat din cadrul echipei de Asistență Clienți Okazii.ro se ocupă de analizarea situației contactând ambele părți ale tranzacției în vederea ajungerii la o înțelegere între utilizatori.
Pe de altă parte, în momentul introducerii unui articol pe site, vânzătorul are posibilitatea de a stabili politica de retur aplicabilă în cazul neconformității produsului. Dacă, după plasarea comenzii și ridicarea coletului, partenerul său de tranzacție dorește returnarea produsului, deținătorul anterior al acestuia, are obligația de a respecta politica de retur înscrisă în cadrul paginii articolului.
Pentru a preîntâmpina cazurile precum cel prezentat de dumneavoastră și o mai bună gestionare a acestora, Okazii.ro a implementat serviciul Garanția de Livrare. Astfel, după înregistrarea comenzii, vânzătorul va avea în cadrul contului, secțiunea “Activitate/Comenzi”, documentul de transport cu care produsul trebuie să fie trimis. În cazul în care, la primirea coletului, cumpărătorul constată neconformitatea produsului, poate solicita returul acestuia în termen de 3 zile lucrătoare. În acest interval banii sunt blocați într-un cont bancar intermediar, deținut de către Okazii.ro. Dacă utilizatorul confirmă că tranzacția s-a desfășurat în mod corespunzător sau nu se realizează o reclamație în cele 3 zile, banii sunt deblocați și transmiși vânzătorului. Plata produsului în tranzacțiile desfășurate prin acest serviciu se efectuează ramburs, curierului, la primirea coletului.
Pentru a verifica toate detaliile tranzacției, așteptăm informațiile legate de vânzarea menționată pe adresă de mail suport@okazii.ro. De asemenea, ne puteți contacta la numărul de telefon 0374652944 de luni până vineri între orele 9:00-21:00.