Am folosit site-ul okazii si am pus la vanzare diverse produse. A venit un cumparator si mi-a cumparat produsele respective cerand detalii despre produse si explicandu-i ca sunt functionale si bune. Totul bine si frumos a fost trimis coletul la el prin posta iar la deschiderea lui m-a sunat si mi-a zis ca nu sunt functionale. Ele stiu ca sunt functionale in cel mai rau caz zic eu datorita drumului sa se fi deteriorat si anume : o placa de baza cu procesor si ram. si inca un produs. Acum aceasta per
soana zice ca a facut reclamatie asupra mea la o Judecatorie in speranta sa fiu pedepsit. Intrebarea mea este urmatoarea: Daca produsele se pot dovedi ca sunt functionale ce trebuie sa fac. El mi-a zis ca i-a venit citatia si a zis ca o sa ma taraie prin tribunal jignindu-ma la telefon prin vorbe foarte urate si zicand ca o sa platesc prejudiciu cat vrea avocatul lui. Este posibil acest lucru? Si ce as putea face sa imi iau masuri de precautie impotriva acestui lucru? Daca ar fi sa nu mearga e
ste o suma infima 10 lei in care putea sa repare dar el insista ca nu merge si zice ca sunt la dovezi si tot ma hartuieste la telefon zicandu-mi ca ma va bate si omori cand ma va intalni la tribunal si adresandu-mi tot felul de cuvinte obscene.
In mod normal daca nu era multumit de produse avea drepul ca in x zile sa va returneze produsele iar dvs. obligatia de a-i restitui suma platita . Daca le-a returnat si dvs. nu i-ati restituit suma platita aveti o problema. Daca nu le-a returnat nu vad ce poate solicita instantei. Cred ca respectivul incearca sa va intimideze si sa va ceara niste bani pentru a va lasa in pace. Puteti depune dvs. la politie o plangere pentru amenintare sau santaj daca va fi cazul
Okazii.ro se implică activ în soluționarea problemelor între utilizatori și a tranzacțiilor încheiate în cadrul site-ului. În situația în care, ca urmare a achiziționării unui produs prin intermediul platformei de tranzacționare menționată, cumpărătorul constată neconfirmitatea articolului, personalul specializat din cadrul echipei de Asistență Clienți Okazii.ro se ocupă de analizarea situației contactând ambele părți ale tranzacției în vederea ajungerii la o înțelegere între utilizatori.
Pe de altă parte, în momentul introducerii unui articol pe site, vânzătorul are posibilitatea de a stabili politica de retur aplicabilă în cazul neconformității produsului. Dacă, după plasarea comenzii și ridicarea coletului, partenerul său de tranzacție dorește returnarea produsului, deținătorul anterior al acestuia, are obligația de a respecta politica de retur înscrisă în cadrul paginii articolului.
Pentru a preîntâmpina cazurile precum cel prezentat de dumneavoastră și o mai bună gestionare a acestora, Okazii.ro a implementat serviciul Garanția de Livrare. Astfel, după înregistrarea comenzii, vânzătorul va avea în cadrul contului, secțiunea “Activitate/Comenzi”, documentul de transport cu care produsul trebuie să fie trimis. În cazul în care, la primirea coletului, cumpărătorul constată neconformitatea produsului, poate solicita returul acestuia în termen de 3 zile lucrătoare. În acest interval banii sunt blocați într-un cont bancar intermediar, deținut de către Okazii.ro. Dacă utilizatorul confirmă că tranzacția s-a desfășurat în mod corespunzător sau nu se realizează o reclamație în cele 3 zile, banii sunt deblocați și transmiși vânzătorului. Plata produsului în tranzacțiile desfășurate prin acest serviciu se efectuează ramburs, curierului, la primirea coletului.
Pentru a verifica toate detaliile tranzacției, așteptăm informațiile legate de vânzarea menționată pe adresă de mail suport@okazii.ro. De asemenea, ne puteți contacta la numărul de telefon 0374652944 de luni până vineri între orele 9:00-21:00.
Imi cer scuze pentru deranj din nou tranzactia s-a desfasurat astfel am trimis coletul a fost ridicat de persoana respectiva. Am fost sunat a doua zi dupa ce a ridicat coletul de catre persoana si mi-a zis ca nu functioneaza ambele produse acest lucru poate fi posibil doar din cauza neimpachetarii si transportului pe drum potrivite aceasta este parerea mea. Dar daca avea putin interes pt colet se putea remedia rapid aceasta situatie umbland putin la produs. Mi-a zis ca vrea banii inapoi fiind speriat de situatie nu stiam cum se procedeaza si am crezut ca ma inseala netrimitandu-mi inapoi produsele. Cred ca incerca sa ma intimideze pt ca el vroia sa ii trimit prin cont bancar cat mai rapid. Iar el a inceput sa imi faca din ce in ce mai mare comision pe okazii nesolutionand ceva cu vanzarea produselor. In termen final am scos toate produsele dar am ramas cu comisionul de la site blocandu-mi contu pt ca nu puteam sa ii trimit unei persoane inexistente in diferite locatii deoarece era el dar sub diferite conturi cu numere diferite dar aceeasi persoana care am trimis coletul. Total lipsa de respect iar zilele astea tot a inceput sa ma hartuiasca zicandu-mi cuv obscene si amenitatoare cu privirea la viata mea. Ce ar trebui sa fac mai departe? Este mai simplu sa imi schimb numaru?
Pentru soluționarea cazului apărut vă recomandăm ca, în cazul în care nu puteți ajunge la o înțelegere cu respectivul cumpărător, să ne contactați prin intermediul serviciului Asistență Clienți Okazii.ro. Personalul specializat din cadrul acestui departament va prelua situația spre analiză și se va implica în vederea ajungerii la o înțelegere între dumneavoastră și partenerul de tranzacție.
De asemenea, dacă întâmpinați divergențe cu o persoană ce are un comportament necorespunzător, organele abilitate vă stau la dispoziție și vin în sprijinul dumneavoastră.
Așteptăm detaliile legate de vânzarea încheiată pe site la adresa suport@okazii.ro sau telefonic la numărul 0374652944 de luni până sâmbătă între orele 9:00-21:00 pentru a vă putea oferi suportul necesar.