am pus un telefon la vanzare pe okazii.ro, un individ ma contacteaza pe 2 septembrie ca vrea sa-l cupere, si ca plateste cu cardul prin garantia de livrare catre okazii.ro eu urmand sa-mi recuperez banii la finalul tranzactiei. Pe 3 septembrie ii expediez telefonul prin posta romana. pe 6 septembrie plec un weekend prelungit la mare, ma intorc pe 9 septembrie si gasesc in adresa de e -mail mesaj de la okazii.ro cum ca individul a facut o plangere la okazii.ro cum ca eu am mintit si ca nu i-am trimis telefonul, si cei de la okazii m-au somat sa raspund in 3 zile. Eu fiind pe litoral fara calculator sau acces la e-mail nu am putut raspunde solicitarii lor. Aseara cand m-am intors am vazut in e-mail de la ei ca au solutionat disputa si au returnat banii cumparatorului.
Astazi 10.09 eu am trimis celor de la okazii.ro doada trimiterii coletului (facture emisa de posta romana ). Cei de la okazii spun ca l-au contactat pe comparator si el spune ca nu a ridicat coletul, si ca au contactat si posta romana dar ei nu stiu sa le ofere informatii despre colet. Cei de la okazii.ro au asteptat doar 3 zile si fara un raspuns de la mine (pt ca in 3 zile nu am avut acces la internet) au solutionat disputa dupa bunul lor plac, acum dau din umeri si spun ca nu mai au ce face.
cui ma pot adresa ? ANPC ? sau ce pot sa fac mai exact
In primul rand cititi ce scrie pe site-ul lor la rublica termeni si conditii, ca sa vedeti daca ei au procedat corect sau nu. Daca a ridicat omul coletul sau nu, oricand va puteti interesa chiar si telefonic sunand la oficiul de destinatie. Daca nu sunteti multumit de raspunsul primit de la oficiu, solicitati ajutorul dirigintelui oficiului de expediere.