Buna ziua,am si eu niste nelamuriri,in anul 2010 luna mai am decis sa platesc contributia CASS prin plata directa eu nefiind angajat,am efectuat plata directa pana la data de 01.07.2012, data de la care am trecut ca si coasigurat la sotie.In data de 20.05.2011 am constituit un depozit bancar la termen,pe 20.03.2013 mi-a venit acasa notificare de la Anaf ca am de plata 107 lei pentru lunile mai-iunie-iulie din 2012 scria si ceve de persoane care au realizat venituri din activitati independente ,am fost la casa de asigurari am luat foile de la ei din care rezulta ca nu am datorii la Cass pana in 01.07.2012 ,data de la care figuram ca si coasigurat,am fost la Anaf am facut cereri peste cereri,intr-un final pe 25.05.2013 mi-au eliberat un certificat fiscal din care rezulta ca nu am absolut nici o datorie si este valabil 90 de zile.Am fost in iunie la Anaf si am intrebat cu ce datorii figurez la ei si au zis ca nu am nici o datorie,acum marea mea nelamurire este legea asta aberanta care zice ca persoanele fara venituri care au pe numele lor depozite la termen trebuie sa plateasca o contributie anuala de 5,5% raportata la salariul minim brut pe economie,dobanda anuala a depozitului este mica ...intre 200-300 lei pe an, pe cand plata Cass ar veni cam 500 lei pe an,foarte aberant.Vreau sa stiu daca in situatia de fata ma pot trezi iar cu somati,notificari de executare silita in conditiile in care depozitul este inca activ la banca iar cei de la Anaf au zis ca nu le datorez nimic la momentul actual.
Luni as vrea sa ma duc sa inchid depozitul pt ca este pagubos in situatia de fata,nu stiu ce sa fac momentan . Multumesc !
Buna seara,am niste nelamuriri,daca ma puteti ajuta cu niste pareri.Vechea administratie a asociatiei nu a platit contributiile catre Anaf si acum trebuie sa platim catre Anaf datoria,ma intrebam cum se procedeaza legal si care este solutia contabila la aceasta problema,multumesc!
Doamna aveti mare dreptate cu "cutia milei",din pacate se pare ca da este si ia fiecare dupa capul lui,administratorul este cam bleg si fricos si probabil de frica nu i-a pus la indoiala actiunea presedintelui de a lua bani sa plateasca avocatul,dar administratorul zice ca nu i s-a prezentat nici un act justificativ si cu atat mai putin chitanta :( ....acum dupa ce a luat bani si l-a platit ce ar trebui facut?
Buna ziua,ma confrunt cu urmatoarea problema:am fost instiintat de catre administrator ca presedintele asociatiei de proprietari a luat suma de 1050 de lei din casierie fara nici un fel de document justificand ca trebuie sa remunereze avocatul asociatiei.Nu stim cum sa procedam,daca v-ati confruntat cu asemenea situatie va rog frumos sa imi dati si mie un sfat cum ar trebui sa procedez.Va multumesc!
Imi pare rau sa vad ca toti care vor sa vina in asociatii sunt pusi pe furat,cel putin la mine in asociatie,dupa o discutie cu membri comitetului si administatorul,am realizat ca sunt dispusi sa faca si ei compromisuri in ceea ce priveste "ciugulitul" pe viitor,sincer nu puteam singur contra tuturor sa fac mare branza,am demisionat,demisia am scris-o pe o coala alba,am mentionat ca demisionez din functia in care am fost ales cu doua zile in urma si am mentionat si ca incepand cu data de azi ma consider demisionar,am pus data si am semnat,administratorul a inregistrat-o in registrul de casa si gata,cred ca este ok.o sa fac asociatie la nivel de scara de bloc,sa ma ajute cineva daca stie exact demersurile.Nu cred ca aceste furturi sunt fara acordul celor din primarie din moment ce nu se rezolva mare branza.
Nu am avut cui si cand sa spun,totul s-a intamplat in cateva minute dupa care toti au plecat acasa,deci pana la urma nu pot ocupa functia,adica la o sesizare o sa fiu nevoit sa demisionez oricum nu?