avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 405 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Avalanșă de modificări în Codul muncii - analize și detalieri. Tot ce trebuie să știe angajatorii pentru conformare la noua legislație. Rezervă loc și participă → 

Forum Activitate paultrefu

Activitate paultrefu

Contabilitate II neplatitor de TVA. Am o frizerie și in curând voi lansa o carte pe care doresc să o vând online cu plata ramburs la curier. Cum se procedează în acest caz? Clientul face comanda pe site, eu ii livrez coletul însoțit de o factură sau cum? O factură care să conțină și contravaloarea transportului? Apoi când firma de curierat îmi virează în contul meu banii voi trece în același registru de încasări și plăți pe care îl folosesc la frizerie acei bani folosind date din extrasul de cont? Mulțumesc anticipat
Nelămuriri magazin online. Am o Întreprindere Individuală neplatitor de TVA pentru o frizerie și doresc să creez un magazin online unde să îmi vând un singur produs, o carte scrisa de mine. Doresc să vând doar cu plata ramburs prin curier iar ei să îmi vireze banii în contul firmei. Am înțeles că primul pas ar fi să adaug la firmă codul caen 4791 apoi care ar mai fi pașii necesari pentru un magazin online legal? Am citit despre GDPR și necesitatea de a ma înscrie ca procesator de date personale sau ceva similar. Va mulțumesc
Bună ziua! Mă puteți îndruma într-o situație? Am scris o carte și în curând aș dori să o trimit la tipografie și să încep să o vând. Cum aș putea face acest lucru într-un mod legal? Am o Întreprindere Individuală neplatitor de TVA, care are ca activitate principala frizeria. Se poate să îmi vând cartea prin această firmă? Care ar fi pașii necesari din punct de vedere contabil să încasez și să declar veniturile din vanzarea acestei cărți? Vă mulțumesc!
Cum îmi pot vinde cartea fără editură? Bună ziua! Am scris de curând o carte și aș dori sa o vând. Mă interesează cum pot face acest lucru legal? Detin o Intreprindere Individuala (frizerie). As putea declara veniturile obținute din vânzarea cărții prin declarația unica sau prin firma? Cum as putea proceda?
Bună ziua! As dori sa prelungesc un contract de închiriere al unui spațiu comercial (frizerie) printr-un act adițional in care sa specific ca proprietarul să îmi permită și subînchirierea.. Contractul care expira curând este înregistrat la ANAF de proprietar. Actul adițional trebuie semnat la un notar sau îl putem încheia între noi după care să meargă sa îl înregistreze la ANAF? În cazul în care nu este nevoie de notar cum pot redacta acel act adițional sa aduc modificările necesare de prelungire și dreptul la subînchiriere? Exista modele pe internet? Vă mulțumesc
Bună ziua! Ce pași trebuie să urmez eu și proprietarul spațiului dacă îmi expiră în curând contractul de închiriere la un spațiu comercial? Doresc sa prelungesc contractul în aceleași condiții. Din câte am înțeles expira și punctul de lucru odată cu contractul de închiriere. Va mulțumesc
De unde pot descarca un model de cerere de compensare? Am descarcat obligatiile de plata din SPV si am sume neutilizate in stingere care am inteles ca pot fi compensate printr-o cerere la ANAF. De unde pot descarca o astfel de cerere? Va multumesc!
Bună seara! De unde știe RADET cât am de plătit la căldură dacă nu am repartitoare ca și persoană juridică să mă taxeze la preț de firmă? Am închiriat un spațiu comercial și domnul administrator susține ca exista pe spațiul un contract pe firmă cu RADET făcut de proprietarul spațiului. Mi-a arătat o factura cred pe care într-adevăr spațiul meu figura cu preț de persoană juridică nesubvenrionat. Întrebarea mea este cum își da seama RADET cât consum eu dacă nu am repartitoare sau orice alt dispozitiv de contorizate a consumului? Eu în luna decembrie am fost plecat în vacanta cu caloriferele toate închise și totuși a venit de plată ca și cum ar fi funcționat toate la maxim. Dacă ma poate lamuri cineva, va mulțumesc!
Nu am încheiat nici o convenție cu asociația, doar am avut nevoie de acordul lor pentru autorizația de funcționare. Eu din ce am mai citit pe forum am inteles ca este nevoie de contract individual cu RADET doar pentru persoane juridice și doar în cazul în care exista repartitoare. Eu sunt PFA deci nu am personalitate juridică și nici repartitoare nu există. În cazul în care asociația a declarat la RADET apartamentul meu ca fiind spațiu comercial, bănuiesc ca dacă le cer factura primită de la ei, trebuie să figurez separat pe factura ca și persoana juridica și scris negru pe alb la ce preț trebuie să calculeze gigacaloria, nu? În cazul în care nu sunt trecut acolo separat, voi putea concluziona că administratorul face un abuz stabilind el în locul celor de la Radet un tarif special pentru mine?
Bună seara! Sunt obligat să îmi fac contract RADET pe firmă în cazul unui PFA cu activitate la parterul unui bloc de locuințe ? Administratorul îmi calculează căldură la preț de firmă. Dacă eu nu am contract individual cu RADET, este posibil ca RADET să trimită factură către asociație în care eu să am automat calitate de firmă și să mă taxeze ca atare? Am înțeles că administratorul primește lunar un formular prin care trebuie să declare ce locuințe sunt spatii comerciale. Este adevărat? Ce se întâmplă dacă el nu declară l?