avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 946 soluții astăzi
Forum Activitate doruchiulan

Activitate doruchiulan

Multumesc mult pentru clarificari, mai am cateva intrebari daca ma poate sfatui cineva.

1. Ce cale de atac mai exista ?

2. Se poate formula o noua cerere de judecata pentru aceeasi cauza ? Nu am stiut atunci ca trebuie o cerere separata pentru judecarea in lipsa, o sa fac asta acum daca se mai poate.

3. Se poate obtine/folosii plangerea pe care am depuso la prima contestatie ?

4. In caz ca nu se mai poate face nimic, pot da testare de cunostinte pentru reducerea perioadei de suspendare ?

5. In perioada in care am circulat cu dovezi, au fost intervale cand nu am avut dovada/drept de circulatie (banuiesc peste 30 zile). Se vor lua in considerare ?
Pe scurt:
In 2010 am avut un accident la care politistul gresise articolul la care m-a incadrat in procesul verbal si nu se impunea ridicarea permisului pentru acel articol.

Am circulat cu dovezi de la judecatorie o perioada pana s-a dat NUP, iar apoi am contestat in instanta, dar pentru ca eram student si nu locuiam acolo nu m-am putut prezenta la proces. Am reusit sa-mi ridic permisul cu prezumtia de nevinovatie.

De atunci nu s-a mai intamplat nimic pana in ziua de azi, in afara de faptul ca am primit la un moment dat solutia de la proces.
Daca ajuta, link cu dosarul este aici:
[ link extern ] >

Astazi a primit maicamea un PV de la seful politiei Dr. Tr. Severin, in care se specifica, ca pentru fapta din 15.07.2010 mi se suspenda permisul pe o perioada de 90 zile incepand cu data de 05.01.2015.

Intrebarea mea este: Este legala aceasta suspendare ? Eu stiam ca daca in decurs de 6 luni nu primesti PV-ul fapta se prescrie.

Imi cer scuze daca termenii folositi de mine sunt incorecti!
salut, sunt in aceeasi situatie, ce s-a intamplat mai departe ? Urmeaza sa schimb numerele la masina ce s-ar putea intampla ?
Buna ziua!

Am o problema cu cei de la DIGI dupa ce mi-au schimbat un decodor ars. Au venit mi-au schimbat decodorul, l-am aprins pentru 1 minut am vazut ca mergea dupa care l-am stins, am semnat actele si am plecat ca aveam treaba. Ideea e ca nu am putut sa il probez mai mult si nu am observat la momentul semnarii ca nu merge cum trebuie.

Am ajuns acasa, am vazut ca nu merge, m-am documentat si am ajuns la concluzia ca e din cauza variantei de software ce e prezenta pe decodorul primit. Sa ma conving ca nu e de la monitor, am chemat un prieten ce are tot decodor HD cu versiunea noua de software, am probat si mergea.

Rezulta ca problema e de la versiunea de software.

I-am sunat, bineinteles ca la telefon nu intelegeau care e problema. Au trimis o echipa au vazut ce se intampla(sta aprins 5 secunde dupa care se face ecranul negru). Au probat ei si pe alt TV si au zis ca merge.

Ideea e ca ei nu vor/pot sa faca update, unele decodoare au update-ul nou din fabrica probabil.

Intrebarea este : Pot sa-i oblig legal sa imi dea un decodor cu versiunea noua sa fie compatibil si cu monitorul meu ?

In cel mai rau caz, poate reziliez contractul si dupa cateva zile o sa ma duc sa-mi faca din nou alt contract primind un alt decodor fiind atent la ce versiune are, bineinteles daca se poate.