Am o problema cu cei de la DIGI dupa ce mi-au schimbat un decodor ars. Au venit mi-au schimbat decodorul, l-am aprins pentru 1 minut am vazut ca mergea dupa care l-am stins, am semnat actele si am plecat ca aveam treaba. Ideea e ca nu am putut sa il probez mai mult si nu am observat la momentul semnarii ca nu merge cum trebuie.
Am ajuns acasa, am vazut ca nu merge, m-am documentat si am ajuns la concluzia ca e din cauza variantei de software ce e prezenta pe decodorul primit. Sa ma conving ca nu e de la monitor, am chemat un prieten ce are tot decodor HD cu versiunea noua de software, am probat si mergea.
Rezulta ca problema e de la versiunea de software.
I-am sunat, bineinteles ca la telefon nu intelegeau care e problema. Au trimis o echipa au vazut ce se intampla(sta aprins 5 secunde dupa care se face ecranul negru). Au probat ei si pe alt TV si au zis ca merge.
Ideea e ca ei nu vor/pot sa faca update, unele decodoare au update-ul nou din fabrica probabil.
Intrebarea este : Pot sa-i oblig legal sa imi dea un decodor cu versiunea noua sa fie compatibil si cu monitorul meu ?
In cel mai rau caz, poate reziliez contractul si dupa cateva zile o sa ma duc sa-mi faca din nou alt contract primind un alt decodor fiind atent la ce versiune are, bineinteles daca se poate.
Stiu ca se poate face update pe fir, asa cum este pe pozitie la dvoastra in casa, doar ca va trebuie putin suport prin telefon de la ei. In principiu nu ar fi nici o scofala. Nu cred ca este cazul sa reziliati contractul.