avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2052 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Rezilere contract prestari servicii
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Rezilere contract prestari servicii

Buna seara,

Am o problema din care nu stiu sa ies. Anul acesta in luna iunie am incheiat un contract de prestari servicii cu societatea RDS&RCS - Digi TV pe o perioada de 18 luni pentru 2 decodoare in custodie. Dupa ce am incheiat contractul, dupa 1 saptamana a venit si mi s-a instalat echipamentul. Mi s-a cerut o taxa de activare/decodor, pe care am platit-o domnului, fara a mi se emite vreo chitanta, dar nici PV de predarea echipamentului nu s-a incheiat. Astfel incat, dupa o luna de furnizarea serviciilor, primesc factura de vreo 350 lei in care imi bagase cei 100 lei pt activare decodoarelor, si bineinteles imi bagase suma de 150 lei pentru cumpararea unui decodor si chirie pentru celalalt. Am facut o cerere catre ei, unde le-am mentionat ca au gresit factura si am cerut stornarea ei si emiterea unei noua conform contractului. Termenul stipulat de ei pentru raspuns la cerere este de 30 zile, timp in care am asteptat fara niciun rezultat. Drept urmare, am luat calea drumului catre sediul pentru a intra in audienta. Acolo m-a intampinat o domnisoara nu tocmai zambitoare, m-a invitat intr-un birou unde i-am expus problema. A dat apoi un telefon unei colege de a ei, mentionandui ca au facut o greseala in sistem si ca trebuie remediata si sa storneze factura. Deci trebuia sa merg eu in audienta sa se miste ceva, pentru ca altfel cred ca ajungeam la 1000 lei si ma trezeam si dat in judecata pentru neplata serviciilor. Despre cei 100 de lei pentru activare nici ca am putut sa o conving ca i-am dat instalatorului banii, daca nu am primit chitanta.
Intrebarea mea este:
Pot sa cer rezilierea contractului prin denuntare unilaterala? Avand in vedere faptul ca la predarea echipamentului catre mine a celor 2 decodoare si antena satelit nu s-a incheiat niciun proces verbal de predare primire cu seriile aferente, fapt ce rezulta ca eu nu beneficiez de serviciile lor, deci nu se face obiectul contractului. Asa ca ei nu pot dovedi ca mi-au facut instalarea echipamentului, asa cum nici eu nu pot dovedi ca i-a dat acelui om 100 lei pentru activarea decodoarelor (asa cum mi s-a comunicat telefonic ca trebuie platita acea suma instalatorului).
Dupa ce am plecat din audienta domnisoara nici macar nu si-a cerut scuze pentru cele intamplate, de parca eu eram de vina pentru situatia creata. Dar ce mai conteaza, doar traim in Romania...si asta ne ocupa tot timpul!!#-o
Cel mai recent răspuns: moni.s , utilizator 22:33, 16 August 2010
daca nu vi se elibereaza chitanta pentru o suma de bani, acea suma reprezinta spaga..... este culpa dvs. puteti denunta unilateral contractul... dar cu consecintele de rigoare.....
probabil ati fost prejudiciat..... dar nu aveti ce face
Ma asteptam la un astfel de raspuns. Va multumesc foarte mult. Insa as dori sa stiu daca pot face ceva in cazul PV de predare - primire a echipamentului. Daca ei nu pot dovedi ca mi-au predat echipamentul, rezulta implicit ca ei nu au cum sa imi furnizeze servicii. Deci contractul nu poate continua in conditiile acestea.
Ar trebui sa invatam sa luam chitante si bonuri pentru orice (motive sunt nenumarate: de la evitarea evaziunii fiscale, pana la demonstrarea ca am beneficiat de respectivul serviciu sau bun). Oricum mi se pare foarte trist cum ai fost tratat acolo, dar acest lucru se intampla in fiecare sediu RDS (prea putine persoane de acolo te pot ajuta intr-adevar si sa iti dea niste raspunsuri pertinente).

Cred ca ai gandit bine problema, dar ma gandesc ca pe undeva tot or sa scoata ei camasa. Oricum cel mai bine te duci si vorbesti cu cineva de la ei.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nu primesc raspuns la o reclamatie de la rds&rcs Ani_Tatucu Ani_Tatucu Buna ziua, Am facut o revenire in data de 24.07.2014 la sesizarea din data de 12.06.2014 si va informez ca au trecut mai mult de 30 de zile de la reclamatia ... (vezi toată discuția)
Factura rds pt un contract pe care nu il recunosc Sorin09 Sorin09 Buna ziua, Am o situatie pe care o consider abuz din partea operatorului RCS RDS. Voi incerca sa prezint faptele cronologic pentru a va putea face o idee ... (vezi toată discuția)
Denuntare unilaterala rds - despagubiri iuliasurdu iuliasurdu Buna ziua, Doresc sa reziliez contractul incheiat pe 28.10.2011 cu RDS inainte de terminarea contractului. Am fost la numeroase puncte de prezenta si in ... (vezi toată discuția)