avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 563 soluții astăzi
Forum Activitate Mdragomir

Activitate Mdragomir

Buna seara! In eventualitate in care urmare a unei comenzi mobilier nu s a respectat nici termenul si se intarzie mult in finalizare cu multiple vicii, eu ca persoana ce a comandat considerand ca produsele nu sunt conforme, pot apela la ANPC sau ce alta metoda de plangere exista? Mentionez si ca nu a emis factura si bon fiscal ci doar bon comanda si transfer in cont bancar, pe care evident le detin, deci nici fiscal nu consider ca sunt profesionisti. As dori va rog un sfat in acest sens pentru ca de peste o luna termenul asumat de livrare efectiv nu finalizeaza si nu solutioneaza viciile. Va multumesc anticipat!
Va multumesc mult. Cumparator exista si cunoaste situatia. Contractul este din 2000, starea batranei fiind inrautatita in ultimii 2 ani. Imobilul este nefolosit din momentul internarii acesteia. Va fi necesara prezenta ei daca se efectueaza vanzarea? Ea nu este constienta practic, fara sanse de recuperare. Gasesc ilogica transmiterea unui drept pe care persoana nu l poate folosi, nefiind in starea de sanatate si constienta care sa i permita.
Detin un imobil dobandit de la bunica mea materna prin vanzare cumparare. Exista o clauza de uzufruct, bunica avand drept de folosinta pe timpul vietii. Deoarece nu poate locui singura, fiind batrana, 91 ani, si avand dementa si pareza, este de 4 ani intr un camin de batrani unde eu suport costurile prin angajament de plata semnat la notar. Eu locuiesc in Constanta, bunica in Barlad, imobilul fiind situat in Barlad. Intrebarea e daca pot instraina imobilul, daca exista acea clauza? Exista formalitati deosebite? Va multumesc anticipat.
Buna seara,
In urma cu putin timp, am avariat relativ minor ( zgaria si infundat aripa dreapta spate, si bara spate langa aripa)autoturismul personal, respectiv intr o parcare subterana, ulterior stabilind o programare pt evaluarea daunei(existand o polita casco incheiata). La intalnirea cu inspectorul companiei de asigurari, acesta dupa completarea documentatiei specifice, si verificare/fotografiere auto, a emis documentul pentru introducere in service. Service ul era in aceeasi incinta, fiind vorba de o reprezentanta auto. La evaluarea daunei, inspectorul in discutie a constatat ca bara spate este usor descentrata si a afirmat ca baietii in service se vor ocupa sa o repare. I am mentionat ca nu consider ca e ok, cata vreme a fost lovita masina in spate anterior incheierii politei.
Ulterior discutiei, cu documentul de la domnia sa, am mers si predat masina catre service, acestia incepand in aceeasi zi sa o repare.
In seara aceleiasi zile m a sunat inspectorul companiei de asigurari pentru a ma informa ca va trimite dosarul de dauna la Bucuresti pentru ca masina avea zgarieturi anterioare incheierii politei si pe aripa avariata acum. Evident am fost uimita, cata vreme a dat acceptul pentru reparatii fara a verifica dosarul politei incheiate.
Masina a fost intre timp reparata, evident plata este suspendata de catre asigurator asteptand raspunsul comisiei din Bucuresti. Evident l am contactat pe inspectorul de daune, care nu a putut sa imi ofere un termen de solutionare si m a informat ca daca doresc sa iau masina sa platesc eu reparatia si poate ulterior voi fi despagubita, pentru ca el va incerca sa mi ofere o plata partiala, fara vopsire.

Toata situatia o gasesc de un penibil evident, cata vreme nu am fost informata nici o clipa despre un astfel de posibil curs al lucrurilor. Fireste ca nu as fi lasat masina spre reparatie daca stiam ca dosarul este susceptibil de refuz. Cu toate acestea nu cred ca sta in sarcina mea sa informez inspectorul de daune despre cum sa isi faca jobul si cum trebuie sa verifice documentatia inainte de a elibera un document.

As avea nevoie, va rog, de o sugestie despre cum as putea reactiona in aceasta situatie, din punct de vedere legal.

Va multumesc anticipat.

Cu stima,
Marina
Buna seara,

In situatia in care un angajator, avand ca obiect de activitate comert-magazine fara camere supraveghere, pazite insa de servicii specializate, are in urma unor minusuri, banuieli ca un angajat sau altul ce lucreaza in magazin ar fi sustras bunuri, il poate obliga pe acesta sa mearga la o verificare cu detectorul de minciuni? Scuze pentru cat de ridicol suna, insa e un caz real, si din punctul meu de vedere o forma de hartuire. Va multumesc pentru opinii.