avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 497 soluții astăzi
Forum Activitate S-MC

Activitate S-MC

Bună ziua tuturor,
Am încercat să adresez întrebarea în categoria potrivită, sper ca este încadrată bine.
Dețin o proprietate în oraș pe DN7, casă în construcție și teren. Plătesc acolo toate taxele și impozitele la zi, cu toate astea nu mi se oferă dreptul de a beneficia de apă curentă și canalizare.
De peste 15 ani fac cereri la primărie pentru branșare răspunzându-mi-se mereu în scris că situația va fi inclusă în "următorul buget alocat".
Menționez de asemenea ca pe strada unde există casa, absolut toți locuitorii beneficiază de apă și canalizare, mai puțin eu.
Branșamentele fiind efectuate până la numărul 243, proprietatea mea fiind la 245.
Aș dori să știu dacă există vreo cale de atac legală și pot face demersuri pentru a putea beneficia de acele utilități.
Aștept cu interes un răspuns din partea dumneavoastră.
Vă mulțumesc!
La varianta contractului de comodat mă gândisem în ideea de a nu plăti impozit pe "chirie", având în vedere că suma stabilită cu chiriașul urmează să o investească integral pe acea proprietate.
În legătură cu împuternicirea care mi se ceruse, ce părere aveți?
Bună ziua! Am nevoie de niște sfaturi, îndrumări din partea dumneavoastră pentru o situație.
Dețin un teren intravilan cu două clădiri în construcție, lucrare sistată.
Am găsit o persoană interesată de a-și începe o activitate comercială acolo.
Datorită lucrărilor care trebuiesc întreprinse înaintea începerii oricărui tip de activitate acolo, am decis chiria să fie achitată prin îmbunătățirile pe care le va aduce chiriașul proprietății, în cuantumul acelei sume lunare (pentru apă/canalizare, definitivarea construcției sistate, etc.).
Întrebările mele ar fi următoarele:
- Inițial ne-am înțeles pentru a face un contract de comodat.
Care ar fi cea mai bună modalitate, contract de închiriere sau de comodat și de ce?
- În cazul contractului de comodat cum și-ar putea el demonstra plățile?
- Potențialul chiriaș mi-a cerut împuternicire "pentru a putea umbla el după actele necesare", proiectul pentru apă/canalizare și alte avize și documente necesare, nu a fost specific dar mi-a dat de înțeles că ar cuprinde un spectru larg.
Este în regulă acest lucru sau mă supun anumitor riscuri făcând asta?
Astea-mi sunt nelămuririle, alte sfaturi și recomandări ar fi de asemenea foarte apreciate.
Vă mulțumesc! =D>
Răspuns la discuția Probleme achizitie online
Buna ziua, a trecut peste o luna de la postarea cu problema pe care o am.
Chiar nimeni nu ma poate ajuta cu un sfat in vederea solutionarii problemei ?
Va multumesc!
Buna seara, va scriu in speranta ca voi primi indrumare cum ar trebui sa procedez in urma unei comenzi online in cadrul careia nu am primit nimic, si totusi banii mi-au fost luati cu succes.
In 15 Aprilie 2013 am facut o comanda la niste articole sportive de pe un site din Marea Britanie (JDSports). Metoda de plata a fost prin carte de credit iar in procesul comenzii nu au aparut probleme. Cardul a fost validat, plata s-a facut iar comanda inregistrata.
Au trecut cateva zile in care am asteptat cu interes pachetul insa dupa aproximativ 12 zile de la data comenzii am luat legatura cu cei de la Relatii cu Clientii prin intermediul emailului pentru a-i anunta si a ma lamuri ce s-a intamplat de nu a ajuns inca pachetul (mai comandasem de pe alte siteuri din Marea Britanie in trecut si 7-9 zile era termenul maxim in care primeam un pachet).
Mi-au raspuns foarte evaziv spunandu-mi ca pachetul apare in evidentele lor ca fiind livrat (cu toate ca pe mine nu ma ajuta cu nimic ce le apare lor din moment ce eu nu am primit absolut nimic)
Toata povestea asta a continuat asa cateva saptamani, eu contactandu-i sa le spun ca nu am primit inca nimic iar ei raspunzandu-mi exact acelasi lucru insa sub diferite forme (ca pachetul a fost livrat sa verific bine, sa intreb vecinii, sa ma duc la oficiul de care apartin. etc)
Intr-un final pe la inceputul lunii iunie dupa multe discutii cu ei mi-au spus ca imi vor trimite banii insa pentru asta imi vor trimite o declaratie pe proprie raspundere pe care sa o semnez si sa declar ca nu am primit nimic. Bineinteles, surpriza..nici declaratia nu a ajuns.
I-am anuntat si au gasit solutia rapid, sa imi mai "trimita" inca una, i-am rugat sa-mi trimita una pe email ca sa o primesc sigur si asa au facut. Am completat-o dupa care le-am trimis-o inapoi tot prin email si la cateva zile m-au anuntat ca au primit-o si este in regula, imi voi primi banii inapoi in 3-4 zile.
Am asteptat 7-10 zile si evident banii nu intrasera in cont, i-am contactat din nou si mi-au pus din nou aceasi placa invechita (nu-ti putem trimite banii deoarece noua de apare pachetul ca fiind livrat)
Am incetat discutiile cu ei deoarece era clar dupa nesimtirea lor ca nu au de gand sa imi trimita niciun ban inapoi.
Intre timp eu am purtat si discutii cu cei de la ECC Romania (cei cu Protectia Consumatorului) carora le-am explicat situatia si le-am trimis toate documentele necesare pentru a inregistra cazul urmand solutionarea lui in aproximativ 10 saptamani de la data inregistrarii.
Pana aici totul in regula aparent insa cei de la ECC Romania au specificat clar ca ei se ocupa de rezolvarea cazurilor pe cale amiabila.
Sunt destul de sceptic in aceasta solutionare pe cale amiabila deoarece daca ar fi fost vorba de asa ceva cred ca s-ar fi produs inca de la inceput cand i-am anuntat pe cei de la JDSports de problema si nu m-ar fi dus cu vorba atat timp. De aceea doresc sa va intreb pe dumneavoastra cum as putea proceda in cazul in care cei de la Protectia Consumatorului NU vor putea solutiona cazul pe cale amiabila ?
II pot actiona in judecata pe cei de la JDSports sau care ar fi procedura de recuperare a banilor ?
Mentionez ca asta este a doua oara cand patesc acest lucru cu ei, sa platesc un produs si sa nu vad veci produsul, tocmai de aceea cred ca e vorba de rea intentie si neseriozitate nicidecum de o simpla greseala.
Va multumesc, o seara placuta!