In ultima luna a contractului am sunat la serviciul clienti sa ii anut ca doresc rezilierea contractului. Dupa o discutie cu operatorul cu diverse intrebari, am acceptat sa imi dea o noua oferta pe mail, in caz ca ma razgandesc. Am rugat sa mentioneze in mail, ca aceasta oferta nu v-a fi implementata decat cu acordul meu scris.
Eu nu mi-am dat acordul, dar respectivul contract a fost prelungit cu noua oferta.
Mentionez ca discutia cu operatorul a avut loc in septembrie 2017, si de atuci si pana astazi am tot depus lunar solicitari de reziliere a contractului la call center, pe contul meu de vodafon si la un magazin vodafon.
Cum pot rezolva rezilerea contractului?
buna seara!
am fost la banca , unde reprezentantul banci mi-a spus ca ii trebuie o adresa de la executor prin care sa specifice ca se vor trasfera doar 1/3 din pensie .
A spus ca in instiintarea de poprire nu se spune cum se procedeaza , cine inparte poprirea, este dor o instiintare de poprire.
buna dimineata
revin cu problema mea , nu stiu ce sa fac ... casa de pensii nu poate sa ma ajute, nu ei au facut poprirea , cel care mi-a blocat singura mea sursa de venit (pensia pe caz de boala) este executorul judecatoresc , care la ora asta este in concediu. Ce pot face sa imi recuperez restul de pensie, care trebuie sa o primesc ?
nu este venit ,este un ajutor pt handicap. am pus intrebarea asta deoarece un amgajat al casei de pensii mi-a spus ca popriea este o cincime , iar secretara de la biroul executorului judecatoresc , a spus o treime . important este ca la ora acuala am contul oprit si venitul (pesia ) blocata.