Multumesc pentru raspuns.
Insa in articol se mentioneaza asa: " in prezent, activitatea de cadastrare gratuită din cadrul Programului Național de Cadastru și Carte Funciară (PNCCF) se desfășoară în mii de localități din țara noastră, potrivit datelor publicate recent de autorități. Terenurile și clădirile neînscrise până în prezent în evidențele oficiale urmează să fie cadastrate gratuit până în anul 2023."
Buna ziua,
In cadrul programului de cadastrare gratuita intra si mansardarile la curti comune?
Am un caz de o mansardare apartament la curte comuna, cu autorizatie de construire, are adeverinta de existenta de la Primarie, se plateste impozit pe tot spatiul rezultat, dar nu s-a reusit inscrierea in CF pentru ca cei de la Cadastru au refuzat. Spun ca nu se poate intabula pentru ca este construita in podul comun, desi exista acceptul proprietarilor si autorizatie de construire.
Care ar putea fi rezolvarea in acest caz? Se incadreaza in programul de cadastrare gratuita?
Va multumesc.
Buna ziua,
In cadrul programului de cadastrare gratuita intra si mansardarile la curti comune?
Am un caz de o mansardare apartament la curte comuna, cu autorizatie de construire, are adeverinta de existenta de la Primarie, se plateste impozit pe tot spatiul rezultat, dar nu s-a reusit inscrierea in CF pentru ca cei de la Cadastru au refuzat. Spun ca nu se poate intabula pentru ca este construita in podul comun, desi exista acceptul proprietarilor si autorizatie de construire.
Care ar putea fi rezolvarea in acest caz? Se incadreaza in programul de cadastrare gratuita?
Va multumesc.
Buna ziua,
Doresc sa aflu o parere despre urmatoarea situatie:
In cazul in care se organizeaza un examen de promovare in grad, un functionar public trebuie sa indeplineasca cumulativ conditiile prevazute la art. 65 din L188/1999. Una dintre conditii este cea care prevede obtinerea cel putin a calificativului "bine" in ultimii 2 ani calendaristici.
In cazul in care functionarul respectiv a avut o evaluare partiala in 2017, revenind din concediu de ingrijire copil, iar cea mai recenta evaluare inainte de 2017 este cea din 2015, are dreptul sa participe la examenul de promovare?
Cum se rezolva situatia pentru functionarii publici care au avut contractul suspendat pentru c.i.c?
Va multumesc.
La finalul anului 2014 expira contractul de inchiriere spatiu si am facut deja o solicitare pentru prelungirea acestuia. Intrebarea mea este: trebuie anuntata aceasta prelungire la ORC? Pentru ca la ANAF o anunta proprietarul spatiului, asa cum a facut si prima data.
Si mai trebuie anuntat undeva? Sa mai sunt alte amanunte care imi scapa?
Mai am o nelamurire:
Conform OMFP 1040/2004 cap. E. Norme privind înregistrarea veniturilor
"Contribuabilii care încasează în numerar toate veniturile realizate pot să evidenţieze aceste venituri numai în Registrul-jurnal de încasări şi plăţi, nemaifiind obligatorie întocmirea Fişei pentru operaţiuni diverse şi, implicit, a Jurnalului privind operaţiuni diverse."
Pfa-ul in discutie incaseaza doar numerar, pe baza bonului de casa si nu emite facturi/chitante (neplatitor de TVA)....
Prin urmare, intocmim doar raportul de gestiune cu fisele de magazie? Pot fi acestea intocmite pe calculator, sau este necesara stampilarea si numerotarea lor de Anaf?
Acest registru de gestiune zilnic este obligatoriu? Intocmim RJIP zilnic pe baza rapoartelor z de la casa de marcat. Si daca este obligatoriu, se achizitioneaza de la Anaf si trebuie stampilat si numerotat?
Si inca o intrebare: in registrul-inventar, pe langa mijloacele fixe cu valoare mai mare de 2500 lei, se trec si stampilele de exemplu? Si cum anume trebuie trecute? Eu le-am trecut ca plati in RJIP la deschiderea PFA si acum nu stiu daca au valoare de inventar sau nu...