La finalul anului 2014 expira contractul de inchiriere spatiu si am facut deja o solicitare pentru prelungirea acestuia. Intrebarea mea este: trebuie anuntata aceasta prelungire la ORC? Pentru ca la ANAF o anunta proprietarul spatiului, asa cum a facut si prima data.
Si mai trebuie anuntat undeva? Sa mai sunt alte amanunte care imi scapa?
Va trebuie sa depuneti la registrul comertului dovada prelungirii sediului, altfel o sa figurati in baza de date cu sediul expirat.
Procedura nu este foarte complicata, pe formularul "depunere si mentionare acte" bifati casuta "prelungire valabilitate sediu social" (sau secundar, dupa caz).
Veti pastra in text una din cele 2 variante expuse, respectiv : "prelungire titlu sub care este detinut" - daca se merge pe varianta prelungirii contractului de inchiriere pe o noua perioada de timp, prin act aditional, sau : "modificare titlu sub care este detinut" - daca se merge pe varianta unui contract de inchiriere nou. Evident, la cerere va trebui sa atasati copia actului aditional sau noul contract de inchiriere. Succes!
Sediu social
just.rain
Daca o firma isi muta sediul social dintr-un birou in altul, dar la aceeasi adresa (in aceeasi cladire), trebuie facute formalitati suplimentare (hot aga), sau ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.