Am nevoie de o indrumare din partea Dvs, va rog sa imi spuneti ce documente trebuie sa depun pentru:
- autorizarea unei activitati secundare (cuprinse in actul constitutiv). Mentionez ca activitatea trebuie autorizata ca si “activitate desfasurata in afara sediului social si a sediilor secundare”.
- deoarece mi-a expirat contractul de inchiriere pentru sediu si s-a prelungit cu un act aditional, adresa a ramas aceeasi.
Pai daca ati prelungit contractul pentru sediu social, aveti posibilitatea de a inregistra prelungirea si la Registrul Comertului, deoarece in momentul de fata figurati cu sediul expirat !..
In privinta activitatilor desfasurate in afara sediilor proprii, in formularul declaratiei pe proprie raspundere exista o rubrica speciala pentru activitatile respective.
In urma completarii respectivei declaratii, vi se va elibera un Certificat Constatator cu activitatile desfasurate in afara sediilor proprii.
Inregistrati aditionalul la contractul de inchiriere, pt ca la ORC apare sediul expirat.Depuneti cererea+ act aditional la contract de inchiriere si model " declaratie pt autorizare activitate secundara la terti.