avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1459 soluții astăzi
Forum Activitate AurelCh

Activitate AurelCh

Răspuns la discuția Angajatorul ameninta
multumesc mult pt raspuns
Răspuns la discuția Angajatorul ameninta
Buna ziua.Multumesc frumos pentru raspuns.Revin cu o alta intrebare,o alta problema.S-a rezolvat problema cu hartiile medicale,si acuma m-au sunat sa imi ceara o adeverinta de la primarie,in care sa apara ca am fost in CIC in perioada 01.03.2012-05.01.2014.Am sunat la primarie,si de acolo mi-au zis ca ei nu pot sa imi dea nici o adeverinta,dovada mea pentru aceasta perioada este dicizia,eliberata de Agentia Nationala pt plati si inspectie.Celor de la servici nu le ajunge decizia,si din nou ameninta,ca nu mi se plateste concediul medical.Ce sa fac,unde sa ma duc,unde sa cer ajutor?Multumesc
Buna ziua. As vrea sa aflu ce pot face,la cine pot apela in situatia mea.Sunt in concediu medical si angajatorul cere analizele medicale,scrisori medicale,radiografii,amenintandu-ma ca nu mi se va plati altfel concediul medical.Eu din cate stiu au dreptul sa ma verifice la domiciliu si sa ceara ancheta de la CASA,dar nicidecum sa imi ceara mie detaliile acestea cu scopul de a le trimite la Bucuresti.Eu am toate aceste documente,dar nu prea as vrea sa le dau,pentru ca boala mea este confidentiala intre mine si medicul meu(sau nu?)
Multumesc
multumesc frumos
Buna seara.As dori sa stiu daca mi se desface contractul de munca cu acord parti,pot beneficia de somaj?Multumesc
Răspuns la discuția Concediu medical
multumesc frumos.Exista cumva si o lege?,Pentru ca mie mi-au cerut sa duc analizele(radiografii),si scrisoare medicala,ca acestea sa fie trimise la Bucuresti(eu sunt din Tg Mures) pentru validarea diagnosticului.
Buna ziua.As vrea sa stiu daca angajatorul are dreptul sa ceara analizele medicale,diagnosticul exact si scrisoare medicala de la angajatul aflat in concediu medical.Multumesc
Răspuns la discuția Concediu medical
Multumesc frumos