In prezent m-am decis sa ma reprezinte un avocat. M-ai intai am decis pe cale amiabila, trimitandu-le o scrisoare catre Delta Airlines unde bine-nteles ca am primit un raspuns negativ, iar acum asteptam raspuns
[ link extern ] .
Pentru mai multe detalii legat de partea contractuala impusa de delta airlines va rog sa urmariti link-urile
[ link extern ]
we should take into consideration rule 25 of the International
Conditions of Carriage
Refusal to transport per letter D.
and also
rule 45 Administrative formalities
Letter B, number 1, third sentences
Carrier reserves the right to refuse carriage to any passenger who has not complied with
applicable laws, regulations, orders, demands, or requirements or whose documents are not
complete.
Pai eu aflandu-ma pe vapor am luat legatura cu aceea agentie prin intermediul e-mailului. Eu la momentul acela inainte de plata, le-am dat toate detaliile mele, nume, prenume, nr pasaport, data expirarii, dupa aceea am facut plata prin secretariat iar dupa confirmarea platii mi-au trimis biletul si un alt e-mail separat spunandu-mi ca trebuie sa verific daca filipine nu se afla in aceea lista in care valabilitatea pasaportului trebuie sa fie mai mare sau egala cu termenul de 6 luni de zile.