avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 370 soluții astăzi
Forum Activitate selena1720

Activitate selena1720

Buna seara!
Am 27 ani, sunt din Constanta si locuiesc singura in apartamentul mamei. Mama locuieste la actualul partener. Nu muncesc, nu am niciun venit, nu detin niciun imobil sau masina. Am terminat o facultate, iar momentan sunt eleva in ultimul an la o scoala postliceala, lucru mentionat si in cererea pentru subventie. Din acest motiv (ca sunt eleva), la primarie mi s-a comunicat ca beneficiez doar de 30% subventie. Mentionez ca in anii anteriori am beneficiat de subventie 100%.
Este corecta decizia sau pot actiona in vreun fel?
Va multumesc pt raspunsuri!
Răspuns la discuția Stornare facturi
Dar nu mi se pare normal. Din moment ce eu nu am avut activitate, nici ei nu au avut, nu? Adica ce au ridicat ei de acolo? Nici macar o frunza... Ca atare, nici ei nu au facut nimic, din pct meu de vedere... Chiar nu am alta varianta/scapare?
Buna ziua!
O sa trec direct la subiect, iar celor care imi vor raspunde pentru a ma lamuri/ajuta le multumesc anticipat.
Am deschis in 2014 o firma, mai exact un bar, insa pentru a obtine avizul de functionare si toate celelalte avize aveam nevoie sa inchei un contract cu firma de salubrizare, mai exact Polaris SA. Cei de la polaris au emis catre mine lunar facturi, insa din cauza unor probleme, barul nu l-am mai deschis, autorizatia de functionare nu am luat-o, in concluzie, activitate nu am avut, deci nu aveau ce gunoi sa recolteze. Singura chestie este ca nu am putut sa inchei contractul cu ei deoarece nu aveam nicio hartie la mana care sa demonstreze ca eu nu mai am activitate acolo, deoarece a durat cateva luni pana cand am ajuns la o intelegere cu proprietarul de acolo ca sa imi pot recupera banii investiti....
acum intrebarea mea e urmatoarea... este normal sa fiu data in judecata de catre polaris din moment ce eu nu am avut activitate, deci nici ei nu au avut ce gunoi sa ridice?
Multumesc!