Vă mulțumesc. De fapt întrebarea rămâne:
"Art. 58
Medicul psihiatru, dupa evaluarea starii de sanatate mintala a persoanei aduse si dupa aprecierea oportunitatii internarii nevoluntare, are obligatia de a informa imediat persoana respectiva si reprezentantul legal..."
În caz de internare involuntară, familia devine sau NU reprezentantul legal?
Vă mulțumesc. Am uitat să precizez că, medicul nu vorbește cu rude în general, nu numai în acest caz.
"Dar pentru cunostința dumneavoastră, BOALA CARE DUCE LA SINUCIDERE ESTE depresia. Ce detalii suplimentare sa va dea medicul, și l-a ce v-ar folosi, ca oricum nu-l puteți ajuta cu nimic, de vreme ce nu ați reușit sa preveniți incidentul."
În primu rând, pentru binele pacientul, cred că medicul trebuie să aibă cât mai multe informații despre situația în familie, despre istoricul medical al pacientului. Și nu cred că în acest caz, pacientul este cea mai bună sursă de informații. Persoana care la dus pe dânsul la urgență, are o poveste diferită, de ceea ce a povestit pacientul familie. Și presupun că și medicul a auzit o altă poveste.
Mai exact, pacientul nu spune adevărul. Cea ce are influență asupra tratamentului.
În al doilea rând, dacă în caz de internare involuntara, familia DEVINE reprezentantul legal, (cea ce n-am știut sigur) nici nu se pune întrebarea. Nici un număr de telefon nu sa cerut.
Vă mulțumesc. Dânsul este șeful de secție. Deci rămâne directorul spitalului, dar mai întâi ași dori să știu dacă există vreo obligație legală. Care este protocolul legal în astfel de situații.
Buna Ziua,
O cunoștință a fost internată la psihiatrie pentru tentativa de sinucidere. În acest caz familia, are sau nu dreptul de a primi informații despre starea și tratamentul pacientului?
Medicul psihiatru REFUZĂ să comunice cu familia. Personalul spitalului spune că nu vorbește cu nimeni.
Dacă capacitatea de judecată a pacientului este afectată (internare involuntara), familia n-ar trebui să fie contactată și informată?
Vă mulțumesc!
Vă mulțumesc! Și plângere pentru calomnie? Cea ce mă deranjează este jignire și minciunea publică pe site. Faptul că produsul poate să fie defect este ok, dar comportamentul obraznic al vânzătorului trece limita.
Bună seara,
Am cumpărat un produs de la okazii. După cam 10 minute de funcționare produsul nu mai pornește. Am avut o scurtă discuție cu vânzătorul, după care am ajuns la concluzia că bani sunt pierduți și dânsul a primit un calificativ corespunzător (în limitele realități și bunului simț).
Cu asta am considerat povestea terminată, însă vânzătorul a răspuns cu jignire și minciuni nonsens (odată zice am stricat produsul, după care zice că nici nu am ridicat produsul de la postă).
O zi mai târziu, vânzătorul vrea să ajungem la înțelegere și să trimit produsul înapoi, dar nu cu ramburs cum a trimis dânsul, dar ca colet normal și vrea cont bancar să returneze banii după ce a primit produsul.
Nu prea mai vreau să pierd timpul cu un astfel de om, dar a-și dori să știu, dacă am ceva șanse în cazul în care a-și pune plângere la politie, la protecția consumatorului sau la ANAF?
Menționez că dânsul vinde tot feluri de produse electronice pe acest site, fără factură, cel mai probabil la negru.
Vă mulțumesc!
Buna Ziuă,
Cu câteva zile în urma am cumpărat o cute de vitamine, dar din greșeala mea am ales produsul greșit. Mai exact am cumpărat vitamine pentru gravide, dar am greșit perioada (în loc de trimestrul doi, am luat pentru trimestrul unu).
Am bonul, produsul nu a fost deschis. În cazul acesta am dreptul la schimbarea produsului, sau la returnare banilor? Farmacia zice că nu..
Nu este o sumă mare, numai ca să știu...
Vă mulțumesc!