Am cumpărat un produs de la okazii. După cam 10 minute de funcționare produsul nu mai pornește. Am avut o scurtă discuție cu vânzătorul, după care am ajuns la concluzia că bani sunt pierduți și dânsul a primit un calificativ corespunzător (în limitele realități și bunului simț).
Cu asta am considerat povestea terminată, însă vânzătorul a răspuns cu jignire și minciuni nonsens (odată zice am stricat produsul, după care zice că nici nu am ridicat produsul de la postă).
O zi mai târziu, vânzătorul vrea să ajungem la înțelegere și să trimit produsul înapoi, dar nu cu ramburs cum a trimis dânsul, dar ca colet normal și vrea cont bancar să returneze banii după ce a primit produsul.
Nu prea mai vreau să pierd timpul cu un astfel de om, dar a-și dori să știu, dacă am ceva șanse în cazul în care a-și pune plângere la politie, la protecția consumatorului sau la ANAF?
Menționez că dânsul vinde tot feluri de produse electronice pe acest site, fără factură, cel mai probabil la negru.
Incercati o sesizare, la ANAF sau la OPC (la aceasta din urma ma indoiesc ca or sa se implice, deoarece nu ati cumparat de la o societate comerciala sau un comerciant) ... dar, incercati! :)
Vă mulțumesc! Și plângere pentru calomnie? Cea ce mă deranjează este jignire și minciunea publică pe site. Faptul că produsul poate să fie defect este ok, dar comportamentul obraznic al vânzătorului trece limita.