Momentan nu locuiesc in tara si nu ma pot deplasa decat pentru un weekend in Romania in urmatoarea luna.
As vrea cat de curand sa imputernicesc pe un membru al familiei sa infiinteze un PFA pe numele meu.
Pentru asta voi apela la un notariat. Nu sunt sigur ce imputernicire este necesara. Ar fi doua variante:
Mandat commercial sau o simpla procura.
Ma puteti aviza?
O alta varianta ar fi sa apelez la o firma de infiintari, dar nu sunt sigur care sunt pasii unde este nevoie de semnatura mea si de prezenta:
Ex. Depunere cerere la Registrul comertului; Depunere cerere la finante.
Pot rezolva cu un singur drum? (ex. Completare si semnare cerere) apoi sa ridice un membru al familiei documentele cand sunt gata?
Mersi,
Adrian
Scriu in legatura cu infiintarea unui PFA care va fi inregistrat in Romania(adresa mea din bulletin).
Situatia mea profesionala este:
-Locuiesc in Germania unde sunt angajat ca programator la o firma (35h pe saptamana)
-In paralel, as vrea sa desfasor o activitate de Freelancer (clienti germani) care sa imi ocupe cam 8 ore pe saptamana de lucru remote.
Sunt dispus sa platesc asigurare medicala romaneasca (de fapt, obligatorie).
Mai trebuie sa platesc CAS si in Romania? ( daca sunt platitor deja de CAS intr-un stat UE).
Buna ziua,
Am nevoie de ajutor si as aprecia enorm un raspuns avizat.
Sunt in perioada de preaviz si trebuie sa imi fac o fisa de lichidare. In compania la care am lucrat pana acum ( Iasi, multinationala) am participat la un training cu contract aditional. As vrea sa contest legitimitatea acestei clauze, pentru ca suma de returnat este prea mare comparativ cu valoarea trainingului.
Pana la clarificarea situatiei va mai trece ceva timp, si abia cand sunt convins de valoarea reala (prin documente) voi achita banii. De asemenea, situatia/compania m-a obligat indirect sa efectuez acest training.
Dar nu asta este problema mea acum.
Ce vreau sa intreb: