Lucrez ca profesor invatamant primar, titular din anul 2016, cu gradul definitiv obtinut in anul 2018. Va cer ajutorul in urmatoarea situatie:
In perioada ianuarie 2020-iunie 2021 in urma unei afectiuni oncologice am beneficiat de concediu medical. Am revenit la catedra incepand cu 1 septembrie 2021. Atazi, 7 octombrie 2021 am primit vizita directorului adjunct care mi-a cerut insistent sa semnez catalogul anului scolar 2020-2021, motivatia fiind aceea ca profesorul inlocuitor nu a incheiat catalogul.Mai mult, numele meu apare scris de mai multe ori la rubricile dedicate din catalog, in conditiile in care contractul meu de munca a fost suspendat pe perioada derularii concediului medical, conform legislatiei in vigoare.
Am rugamintea sa imi comunicati daca refuzul meu de a semna in catalog (document oficial) in aceste conditii, a fost indreptatit sau nu.
In cazul in care aveam obligatia de a da curs acestei cereri, va rog sa imi comunicati in baza carui articol de lege ar fi trebuit sa semnez.
Unul dintre consultantii Vodafone m-a asigurat ca nu exista o clauza contractuala referitoare la aceasta situatie.In acest caz as fi indreptatita sa solicit daune?
Va rog sa ma ajutati cu un sfat in urmatoarea problema: sunt abonat Vodafone (cu plata la zi), iar in data de 28.02.2015, dintr-o eroare umana, cei de la companie mi-au suspendat abonamentul. Dupa indelungate discutii telefonice cu consultantii Vodafone, problema s-a remediat in cursul aceleiasi zi, dar eu nu am putut folosi acel tefon o perioada de aprox. 8 ore. Ce pot face in acest caz?
Va rog sa ma sfatuiti inurmatoarea problema:
In data de 29.08.2013 bunica mea a suferit o interventie chirurgicala in urma careia i s-a montat un dispozitiv la un picior. Acest dispozitiv a costst 1200 lei, suma ce poate fi decontata. In data de 13.11.2013 a fost depusa documentatia aferenta la registratura Spitalului urmand sa fim anuntati cand se rezolva. In data de 15.04.2014, am depus o cerere la aceeasi registratura a Spitalului care continea un cont bancar unde va fi virata suma respectiva.
Mentinonez ca incepand cu data de 15.03.2014 am contactat telefonic sectia de contabilitate a Spitalului Judetean Prahova, Secretariatul Managerului Generalal Spitalului insa nimeni nu poate sa-mi spuna cand voi primi suma de recuperat.
Concomoitent am contactat telefonic: Casa de Asigurari Prahova, Directia se Sanatate Publica Prahova, ANPC Ploiesti, Colegiul medicilor Ploiesti si Consiliul Judetean Prahova.Ce pot face sa rezolv cumva aceasta problema?Exista vreo cale de a recupera banii mai devreme de 30 de zile din momentul depunerii unei reclamatii?