avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 782 soluții astăzi
Forum Activitate Ana_maria17

Activitate Ana_maria17

Răspuns la discuția Fals intr-un document oficial?
Multumesc pt raspuns!
Buna seara!

Lucrez ca profesor invatamant primar, titular din anul 2016, cu gradul definitiv obtinut in anul 2018. Va cer ajutorul in urmatoarea situatie:

In perioada ianuarie 2020-iunie 2021 in urma unei afectiuni oncologice am beneficiat de concediu medical. Am revenit la catedra incepand cu 1 septembrie 2021. Atazi, 7 octombrie 2021 am primit vizita directorului adjunct care mi-a cerut insistent sa semnez catalogul anului scolar 2020-2021, motivatia fiind aceea ca profesorul inlocuitor nu a incheiat catalogul.Mai mult, numele meu apare scris de mai multe ori la rubricile dedicate din catalog, in conditiile in care contractul meu de munca a fost suspendat pe perioada derularii concediului medical, conform legislatiei in vigoare.

Am rugamintea sa imi comunicati daca refuzul meu de a semna in catalog (document oficial) in aceste conditii, a fost indreptatit sau nu.

In cazul in care aveam obligatia de a da curs acestei cereri, va rog sa imi comunicati in baza carui articol de lege ar fi trebuit sa semnez.

Va multumesc!
Multumesc pt. raspunsuri.

O seara buna!
Mi se ofera o perioada de gratie de 1 luna la plata abonamentului, solutie care pe mine nu ma incanta.In aceste conditii ce as putea face?
Unul dintre consultantii Vodafone m-a asigurat ca nu exista o clauza contractuala referitoare la aceasta situatie.In acest caz as fi indreptatita sa solicit daune?
Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu un sfat in urmatoarea problema: sunt abonat Vodafone (cu plata la zi), iar in data de 28.02.2015, dintr-o eroare umana, cei de la companie mi-au suspendat abonamentul. Dupa indelungate discutii telefonice cu consultantii Vodafone, problema s-a remediat in cursul aceleiasi zi, dar eu nu am putut folosi acel tefon o perioada de aprox. 8 ore. Ce pot face in acest caz?