Va rog sa ma ajutati cu un sfat in urmatoarea problema: sunt abonat Vodafone (cu plata la zi), iar in data de 28.02.2015, dintr-o eroare umana, cei de la companie mi-au suspendat abonamentul. Dupa indelungate discutii telefonice cu consultantii Vodafone, problema s-a remediat in cursul aceleiasi zi, dar eu nu am putut folosi acel tefon o perioada de aprox. 8 ore. Ce pot face in acest caz?
Unul dintre consultantii Vodafone m-a asigurat ca nu exista o clauza contractuala referitoare la aceasta situatie.In acest caz as fi indreptatita sa solicit daune?
Pentru ca vi s-a restrictionat dreptul de utilizare abonament,in conditiile in care dvs nu va inregistrati cu debite,aveti dreptul sa solicitati daune operatorului de telefonie vinovat de restrictionarea abuziva
Sa dovediti in instanta ca ati suferit prejudicii materiale sau morale datorita nefunctionarii timp de 8 ore a telefonului, prejudicii mai mari decat valoarea compensarii oferite de ei.