avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1898 soluții astăzi
Forum Activitate ionut1m

Activitate ionut1m

Buna seara,

In prezent lucrez la o firma cu, contract pe perioada determinata de o luna/ 4 ore pe zi si sunt si studenta la o facultate de stat , zi , buget. Inainte de acest contract am lucrat 2 ani cu/8 ore pe zi. Intre acesti 2 ani si acest contract pe o luna am o pauza de 1 luna in care nu am lucrat.
Pot beneficia de somaj dupa terminarea contractului de luna avand in vedere ca este pe perioada determinata si este doar de 4 ore pe zi ? Faptul ca sunt studenta la stat-buget imi poate lua acest drept?
Răspuns la discuția Despre somaj
Nici eu nu cred ca o sa desfiinteze locul de munca numai de dragul meu, de aceea am intrebat sa stiu daca mai exista si alte posibilitati. Sunt angajat la acest loc de munca din 2006 deci nu ar fi problema celor 12 luni de cotizatie
Discuție Despre somaj
Am o mica nelamurire in legatura cu somajul si nu reusesc sa gasesc raspunsul de aceea am ales sa intreb. As vrea sa stiu cum pot sa intru in somaj, fara sa-mi dau demisia, adica firma unde lucrez are posibilitatea sa faca asta chiar daca nu se fac restructurari? Intreb deoarece am inceput facultatea si orele de la scoala se suprapun cu cele de munca. Pana acum m-am mai invoit o zi-doua, am mai plecat cu o ora mai devreme sau am mai intarziat o ora si nu mi-a spus nimeni nimic, dar nu stiu cat o sa mai fie posibil.
Răspuns la discuția Problema firma internet
Eu deja am vorbit cu ei si le-am spus lucrurile astea, dar ei au spus sa ma descurc singur. Sunt curios, este datoria mea sa imi recuperez cablul sau a lor? Pot sa le fac o reclamatie?
Buna seara,