Buna ziua!
In noiembrie 2020 am nascut primul copil iar la terminarea concediului de crestere copil nu am revenit la postul de titular in invatamant ci am solicitat concediu fara plata pe durata unui an, respectiv pana in noiembrie 2023.
In august 2023 am nascut cel de al doilea copil. Pot intra in concediu crestere copil direct din concediu fara plata?
Sunt profesor titular cu o vechime de 9 ani in invatamant. In perioada 01.09.2019-31.08.2020 am beneficiat de un an concediu fara plata, perioada in care m-am angajat la o firma privata. In martie 2020 am ramas insarcinata, iar de la 01.10.2020 am intrat in concediu prenatal.
La scoala nu am mai revenit deloc, in perioada 01.09.2020-01.10.2020 mi-am mai luat cateva zile fara plata.
Acum, am dus concediul medical in original la firma pentru a putea fi platita, iar copia conform cu originalul la scoala. Scoala insa sustine ca de fapt trebuia sa procedez invers, solicita certificatul medical in original si o adeverinta de la firma cu salariul brut pe ultimele 6 luni pentru a-mi plati ei concediul prenatal.
Firma sustine ca de fapt ei ar trebui sa se ocupe de acest lucru.
Cum ar trebui procedat de fapt? Am solicitat parerea a doi inspectori scolari de resurse umane si nu au ajuns la un consens.
De asemenea, e in pericol titularizarea mea? Scoala asa sustine in prezent.
Buna seara! Urmeaza sa ma mut cu sotul meu in SUA, pe o perioada nedefinita. Doar el va avea acolo loc de munca. In Romania ne raman doua locuinte care vor fi inchiriate. In ce tara vom plati impozit pe venitul din chirie? Mentionez ca nu avem cetatenie americana si in SUA vom sta in chirie. De asemenea, chiria primita in Romania va ramane intr-un cont deschis la o banca romaneasca. Multumesc!
Buna seara!
Am achizionat acum ceva timp o excursie printr-o agentie de turism..insa recent li s-a retras licenta deoarece nu aveau o polita de asigurare.