avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 410 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters325337

Activitate ContSters325337

Buna, am PFA din 2014 si vreau sa mut sediul intr-un apartament, care nu este al meu. Vreau sa fie doar o camera pentru noul sediu, nu tot apartamentul, si nu voi avea activitate la sediul respectiv, nu voi lucra cu clientii acolo.

Ce acte am nevoie pentru asta? Acordul vecinilor, declaratie ca nu am activitate acolo?
Răspuns la discuția Despre stabilirea salariului
Ma gandeam ca este vreo metoda prin care se pot stabili taxele in functie de suma. Daca asta ar fi singurul venit, fara nici o cheltuiala, se poate estima cat pot sa cer ca sa raman cu 2000 dupa achitarea taxelor?

Am gasit calculatoare de salarii, dar nu am gasit despre colaborare, prestari servicii. Sau e acelasi lucru si se aplica aceleasi taxe si in cazul prestarilor de servicii ca in cazul relatiei angajat - angajator?
Celelalte cheltuieli si venituri sunt irelevante in cazul acesta. Trebuie sa stabilesc o suma pentru acest contract si vreau sa raman in mana cu 2000 lei. Daca nu puteti sa ma ajutati cu un raspuns clar, simplu, va rog sa imi spuneti toate taxele care le am de platit la stat, procentaj, ca sa imi calculez eu. Nu am experienta in finante si nici in legislatie. Ce am platit pana acuma a fost impozit si sanatate. Sunt si altele?
Asa este. Totusi cat trebuie sa cer ca sa ramana 2000 lei, dupa achitarea taxelor la stat?
Am PFA neplatitor TVA, voi intra in colaborare cu o alta firma, ca prestator servicii de design.

Intrebarea e: cat sa stabilesc salarul meu, ca dupa toate taxele care le am de platit la stat, sa raman in mana cu 2000 lei?
Răspuns la discuția Contract reziliat
ca sa verific daca am inteles: factura finala.. e doar pe diferenta de plata, unde e cazul, nu fac la final inca o factura pe toata suma.
Am inteles, voi da facturi pt avans si rest de plata de acum inainte.