Salutare,
Am deschis recent un S.R.L neplatitor de TVA pentru un magazin online de haine si folosesc programul gratuit SAGA software pentru stoc, unde am introdus toate produsele in program cu pretul de achizitie si pretul de vanzare. Cineva mi-a spus ca nu este ok sa schimb pretul de vanzare in program insa eu cum vand produsele online ofer din cand in cand cupoane de reducere, iar daca produsul e introdus in program cu 300 de lei, iar eu am oferit cupon de 50 lei reducere ar trebui sa scot factura pentru 250 lei asta insemnand sa modific in program pretul de vanzare.
Intrebarea mea este daca este ok sa fac acest lucru, daca pot sa scot o factura de 300 de lei pentru un produs si peste o saptamana sa zic, sa scot alta factura pentru acelasi tip de produs cu 250 lei ( momentul in care intra cuponul in ecuatie ).
Pot sa schimb in program pretul de vanzare al unui produs oricand fara nicio implicatie legala?
Va multumesc anticipat.
Buna seara,
Recent am infiintat o firma SRL neplatitoare de TVA eu fiind administrator unic si numai ce am ridicat certificatul de inregistrare al firmei si nu am nicio activitate pe firma, nu am cumparat nimic, nu am vandut nimic, nu am angajati, etc. si doar de anul viitor, 2015, voi incepe sa am activitate pe firma, iar ce vreau sa intreb este daca sunt nevoit sa tin contabilitatea, sunt nevoit sa trimit ceva, undeva la sfarsit de an?
In momentul de fata singurele chitante care le am si am inteles ca trebuiesc predate unui contabil sunt taxele inregistrarii firmei.
Intreb asta deoarece as prefera sa apelez la un contabil doar de anul viitor cand voi incepe activitatea.
Va multumesc anticipat.
Cred ca este cu activitate. Tin sa precizez ca inregistrarea SRL-ului a fost prin intermediul unui avocat care mi-a facut actele necesare, eu doar le-am depus.
Nu ma descurc singur la contabilitate, intrebam daca este necesar sa am un contabil din moment ce eu nu am desfasurat si nu o sa desfasor absolut nicio activitate pe firma in urmatoarele 2 luni.
Buna,
Recent am infiintat un SRL neplatitor de TVA, iar din anumite motive financiare voi putea incepe activitatea doar anul viitor. Am doar certificatul de inregistrare al firmei, nu am facut inca stampila si nu am achizitionat nici chitantier.
Daca firma nu are momentan nicio activitate este necesar sa tin contabilitatea? Adica este necesar sa apelez la un contabil daca nu o sa am activitate doar de anul viitor?
Ce obligatii mai am in situatia de fata?