Buna ziua,
Ma numesc Stoica Daniel din GIURGIU ,in urma cu 3 luni am contractat un credit de tip IFN de la Fast Finance unde in cele din urma nu au mai dorit prelungirea acestuia decat o singura data . leam comunicat situatia ca pot plati integral nu au vrut sa ma inteleaga si ce credeti ca au facut ,miau retras singuri bani di cont pe motiv ca prin semnarea contractului miam dat acordul direct debit. Este legal ceea ce fac abuzand direct in acest mod? Asa imi pot face retrageri oricand. Va rog ajutatima ce sa fac si daca este legal. Va multumesc anticipat
BUNA ZIUA,
Lucrez ca agent de paza la o firma privata . la obiectivul unde sunt incadrat securitatea beneficiarulului a dispus printrun comunicat verbal sa purtam o camera video atasata pe o casca de plastic conectata prin werles sa facem control oblugandune sa stam cu ea pe cap tot programul de 12 h. va rog spunetimi este legal? exista ln codul munci specificat acest lucru? se inclca drepturile angajatului? mentionez ca obiectivul este o fabrica de panificatie. este un singur post pe poarte de acces. ne terorizeaza cu aceasta camera leam spus ca am dureri de cam dar ei au zis ca nu are cum ca asa spun ei ca sau facut teste, poate pe animale dar nu pe oameni. datimi un raspuns este legal?
Vruiam sa stiu daca va fi trimis dupa grati sau se va alege doar cu o amenda plus chieltueli de judecata. in prezent lucreaza la o firma de paza iar in acea dispozitie se comunica faptul ca se va trimite catre cazierl judiciar, aici nu prea am inteles . i se va retrage atestatul , i se va comunica firmei unde lucreaza pentru suspendare diin activitate? va rog sa ma ajutati cu aceste informati. va multumesc domnule avocat.
Complet: CP5
Tip solutie: Amână cauza