o activitate desfasurata la terti sau la client, acesta avand un atelier in care stau si eu cateva ore pe saptamana ca sa imi lucrez produsele, cum dovedesc acest lucru?
Multumesc!
O seara minunata si v-as fi recunoscator pentru un raspuns!
am rugamintea sa imi recomandati din legislatie metodologia de completare a documentelor cerute intr-un proces de productie. Incepand de la achizitia de materie prima , prelucrarea si transformarea in diferite bunuri si pana la vanzarea acestora. Ce documente trebuie completate si cum trebuie inregistrate.
Sediul social la PFA -ului meu a expirat, proprietarii sediului care e un apartament de bloc in care , dealtfel, eu si locuiesc, nu mai doresc prelungirea contractului de comodat, eu sunt acum nevoit sa caut alta solutie. Este legal sa apelez la una din firmele care ofera ca serviciu gazduire de sedii sociale pentru firme, PFA-uri?
Daca da, unde gasesc o astfel de firma?
am completat factura si chitanta pentru persoane fizice pentru ca nu am stiut ca se completeaza numai pentru persoane juridice. Puteti sa imi spuneti cat e de grav? chiar nu am stiu, nu aveam contabil atunci, nici nu m-am informat, am aflat recent ca nu trebuia sa procedez asa.
ma gandisem intai sa pun titlul , ca parafraza la o "celebra" emisiune de TV "Ajutor! Sunt PFA , scoateti-ma din necaz!" dar am zis apoi ca ma veti ajuta sa ma lamuresc si sa ma corectez. Sunt salariat si mare iubitor de obiecte lucrate manual asa ca am un PFA de cativa ani ca sa imi hranesc legal sufletul si sa am si ceva multumiri zornaitoare de pe urma acestei iubiri. Doar ca nu am stiut si nu stiu nici acum, cum sa adaug frumos sumele cu care ma autosponsorizez ca sa imi cumpar materiale si unelte. Pentru asta am folosit contul de salariu din care am scos bani ca PF pentru a cumpara ca PFA, am scos bani din creditele ca PF pentru a cumpara ca PFA... Ce fac acum? va rog mult sa ma lamuriti cum trebuia sa procedez si cum trebuie sa procedez de acum incolo!