In anul 2015, o institutie publica a primit o hotarare definitiva prin care era obligata sa realizeze Receptia Finala a unui obiectiv.
Hotararea respectiva a fost inmanata persoanei desemnate de la Urbanism fara a fi trecuta prin mapa de corespondenta a unitatii .
Persoana desemnata a considerat ca nu poate realiza Unitatea receptia finala pana nu este stabilita o data si membrii care vor face parte din acea comisie de catre investitor.
La momentul actual exista o plangere penala pentru nepunerea in executare a hotararii definitive , aceasta fiind formulata impotriva consilierului juridic ( care a inaintat hotararea din mana fara a fi trecuta prin mapa ) si impotriva persoanei desemnate de la urbanism ( care nu a primit hotararea prin mapa, dar avea la cunostiinta de ea, dat fiind ca receptia anterioara a fost declarata ca fiind falsa si a facut obiectul altei plangeri penale) .
In cazul sus specificat, as dori un sfat vis a vis de indicarea persoanei care nu a realizat punerea in executare a Hotararii definitive, respectiv care din cele doua se face vinovata?
De asemenea, mentionez faptul ca s-a formulat o adresa catre investitor, prin care i se aduce la cunostiinta ca acesta trebuie sa convoace comisia in vederea efectuarii receptiei finale, ea fiind trecuta in registratura ca fiind emisa de catre consilierul juridic ( evident acest lucru nefacand parte din atributiile lui)
Plangerea penala vizeaza abuzul in serviciu realizat de catre unul din cei doi.
Termenul curge de la comunicarea hotararii, respectiv data de 8.
Spre rusinea mea, am, dar pana la moment sunt in stare latenta de aproximativ 6 ani.
Raspunsul dumneavoastra l-am considerat plauzibil in perspectiva art 171 cpp.
Scuzele de rigoare pentru ca v-am indus in eroare.
Chiar si in cazul unei cereri de retragere a apelului ? ( depusa in forma scrisa )
Multumesc frumos, oricum alt raspuns plauzibil nu exista, cu toate ca mi se pare putin aberant.
Imi asum eroare, am dat un raspuns neavizat, dar ca si o ultima remarca, pentru a putea sa dau raspunsuri mai in cunostiinta de cauza .
HG 500 specifica, intradevar cum spuneti dumneavoastra, ca data transmiterii in revisal a incetarii se face in aceeasi zi.
Cim fiind incetat, ce obligatii salariale viitoare ar mai avea?
De asemenea, fiind transmis prin revisal , se presupune ca angajatorul (de buna credinta) a comunicat un cim incetat.
Sper sa nu va par impertinent, dar logica mea pare defectuoasa si incerc sa ma lamuresc putin.
Multumesc frumos pentru raspunsul prompt, aceasta a fost si recomandarea mea, dar se pare ca doamna judecator a avut alte planuri si a cerut sa fie reprezentat, motiv pentru care am si pus intrebarea, crezand ca imi scapa mie ceva.
Am specificat " inscrierea de incetare cim" , care daca nu ma insel , transmiterea in revisal se face la maxim 5 zile de la incetarea efectiva a cim.
In situatia in care angajatul nu a mai venit la locul de munca, iar angajatorul a a operat incetarea cim, pot doar sa presupun ca a operat o incetare valida, astfel cim incetat = 0 obligatii salariale viitoare.
Daca ma insel , astept corectura ca atare , eventual cu o tragere de urechi.:D
In cazul apelului, paratul se poate reprezenta singur in sustinerea retragerii apelului (retragere depusa in scris) ?
Este vorba de o pedeapsa de 2,5 ani cu suspendare, avand pedeapsa maxima de pana in 5 ani cu executare.
Presupun ca angajatul respectiv nu se mai prezinta la locul de munca.
Odata realizata inscrierea in revisal de incetare cim , nu mai aveti obligatii salariale viitoare catre salariat.
In prima faza , vorbeste cu parintii , apoi contacteaza sediul local al Fan Courier, explica asa cum ai facut aici si mentioneaza-le faptul ca doresti sa faci o plangere oficiala catre sediul central ( caz in care daca persoana de acolo nu se va intimida, formuleaza si o plangere la sediul central). Presupun ca dupa aceste lucruri "baiatul inofensiv" o sa inceteze, fie el fie contractul lui de munca.
In cele mai multe cazuri, solutia cea mai simpla e si cea mai buna.