avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 502 soluții astăzi
Forum Activitate LauraMalina

Activitate LauraMalina

Buna seara,

Apelez la acest forum cu rugamintea de a ma sfatui ce as putea sa fac in ceea ce priveste executarea silita pe numele meu.
Lucrurile stau in felul urmator ... in anul 2004 am facut 3 credite, suma lor fiind de 18.000 RON ( in baza salariului pe care il aveam + fostul meu sot ca si coplatitor). In 2007 am divortat, avand un minor in crestere nu am mai avut posibilitatea de a mai plati aceste credite. Am fost data in judecata si s-au facut propriri pe salariul meu, undeva la 6 luni. O perioada de 5 ani nu am mai avut nici o proprire. In anul 2012 in urma unui proces (presupun) mi s-a facut iarasi proprire pe 3 salarii (firma cerandu-mi acordul de a plati catre excutor si eu aproband). Anul trecut am schimbat locul de munca si am trecut la program part-time, 4h/zi cu salariul aferent. Acum cateva minute seful meu direct m-a instiintat ca ieri a ajuns un plic la firma de la un birou executori in care cere firmei sa faca proprirea (salariul meu fiind jumatate din minumul pe economie).
Unul din dosare este din anul 2010, al doilea este din anul 2014 (dosarul initial fiind din dara 30.01.2006) iar al treilea fiind din 2016 (dosar initial din 05.06.2006). Am sunat la numarul de telefon ce se regaseste pe adresa si mi s-a spus ca dosarele sunt cesionate (exact acest cuvant s-a folosit) in anul 2009.
As vrea sa inteleg cateva lucruri:"

1) creditele sunt facute in anul 2004 ... sustinute aproximativ 3 ani cu plata ratelor. Cum de in anul 2016 exista pe rol (probabil judecate si cu sentinta definitiva)
2) ce as putea face pentru a afla mai multe despre aceste dosare (din cauza unei mutari am pierdut majoritatea actelor - printre care si actele doveditoare de plata a ratelor)
3) daca au trecut cei 3/5 ani de la prima hotarare de executare aceste datorii nu se prescriu?
4) cum se poate redeschide un dosar pentru datorii prescrise ( daca acestea sunt intr-adevar prescrise)

Sper ca am reusit sa ma fac inteleasa.

Va multumesc anticipat pentru sfaturi/ajutor.

O seara frumoasa
Răspuns la discuția Autorizatie de constructie anexa
buna ziua,

Multumesc pentru raspuns.

Caracteristicile sunt aceleasi. Din pacate chirpicii nu mai pot fi folositi, sunt macinati, Constructia noua va fi facut doar din lemn (scandura si osb). Ma intereseaza daca in locul chirpiciului pe care nu am de unde sa il iau pot folosi la pereti material OSB (placaj). iar in locul invelitoarei acoperisului de azbo- ciment (placa ondulata) pot folosi tabla zincata?

Buna seara,


Am tot incercat sa inteleg, am tot cautat .. in nici un topic de pe site nu am reusit sa gasesc un raspuns concret. Problema este in felul urmator:
Mama mea locuieste intr-un orasel din inima Moldovei. In curte (propietate personala) exista o anexa (trecuta in cartea funciara) facuta din chirpica si care a fost folosita pe post de bucatarie, timp de 40 de ani, iar de vreo 10 ani pe post de magazie, ce s-a daramat jumatate. Intr un final s-a surpat iar acum vor sa construiasca in locul acelei bucatarioare o alta, dar de data asta facuta din scanduri. Au chemt doi muncitori pentru a curata locul si pentru a turna sapa. Tot ce s a scos de acolo este depozitat la noi in curte.. Scandura buna va fi refolosita, acoperisul de ebonita (cred ca asa se cheama) la fel.. ca idee tot ce este bun va fi refolosit.
Acum vreo doua zile, o vecina "binevoitoare" (aka radio santul orasului -stie tot ce se intampla) a inceput sa intrebe daca avem autorizatie de constructie, daca primaria stie si tot asa...

asa cum am specificat la inceput am incercat sa gasesc un raspuns la urmatoarele intrebari:

1: constructia nu are fundatie, ci va fi turnata doar o sapa de indreptare... am nevoie de autorizatie?
2: daca as construi aceasta bucatarie pe structura de lemn am nevoie de autorizatie?
3: daca am nevoie de autorizatii .. ce fel de autorizatii?

Va multumesc.
:stunned: :slap:
maine demisia!!! ptr ca am incercat sa discut pentru program 8ore/zi si nu se poate.

multumesc ptr ajutor si raspuns.
Buna ziua,

M-am angajat la firma X, din data de 15 februarie 2015. Contractul este pe perioada determinata (3 luni) in care este mentionat programul de 2 ore/zi, in intervalul orar *******, cu salariul brut de 250 lei. Daca cineva citeste fisa postului meu isi da seama ca ceea ce fac (zilnic - si este exact ce scrie in fisa) nu poate fi indeplinit in intervalul trecut de ei pe contract. Mentionez ca lucrez full time, 8-17, cu pauza de masa, si banii sunt dati la negru, deoarece "sefii" nu vor sa plateasca impozite la stat. In cazul unui control de la ITM sau ANAF care pot fi repercursiunile asupra mea?

Buna ziua,

Dupa numeroase cautari am hotarat sa deschid un topic aici. Lucrez la un ONG in Bucuresti, in curand va trebui sa plec in strainatate cu serviciul. Este o deplasare de 4 zile pentru o expozitie.
Ce acte doveditoare am nevoie pentru aceasta deplasare? Care este documentatia pe care eu trebuie sa o aduc (completez) pentru a imi putea fi decontate cheltuielile?