avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1174 soluții astăzi
Forum Activitate snacorbu

Activitate snacorbu

Urmează să primesc un cadou sub formă de bani (prin transfer bancar) de la o rudă care locuiește in SUA. Nu mi-a comunicat suma pe care mi-o va transfera.
Ce obligatii fiscale voi avea?
Ce alte formalități sunt necesare?
Buna ziua,
O societate a incheiat cu o pers fizica un contract de comodat pt spatiu. In contract este stipulat ca proprietarul accepta ca parte din acel spatiu (2 camere) sa poata fi dat spre inchiriere.
Legat de acest aspect, va rog sa ma ajutati cu raspunsuri la urmatoarele intrebari :
1. Firma (comodatarul) are obligatia de a anunta preluarea acestui spatiu in baza contractului de comodat? Daca da, atunci unde? La ONRC? La Adm Financiara?
2. Daca firma inchiriaza parte din acest spatiu la persoane fizice, atunci trebuie sa declare/inregistreze contractele de inchiriere la Adm Financiara? Exista o declaratie care trebuie depusa?
Multumesc!





Răspuns la discuția Declaratie unica depusa de 2 ori
Multumesc frumos pentru raspuns.
Le-am depus pe amandoua in data de 03.02.2019 si tot pe 03.02.2019 au aparut si recipisele, deci au trecut mai mult de 24 de ore.
Dar, daca au aparut recipisele, nu inseamna ca au fost prelucrate?
Nu am bifat la a doua cum ca ar fi rectificativa.
Am depus de 2 ori declaratia unica pe 2019, cu aceleasi date.
Pentru fiecare dintre ele am primit recipisa cu urmatoarele mentiuni :

Au fost identificate urmatoarele ERORI :
E: validari globale
eroare regula : R_MULTI_DeclUnica: Exista deja o declaratie unica in curs de prelucrare pentru aceasta perioada

Ce pot sa fac? Cum pot anula una dintre declaratii? Cu o rectificativa as putea?
Bună ziua. Va rog sa ma ajutați cu urmatoarea problema : daca in 2018, prin hotărâre AGA, mi s-au repartizat dividende (provenite din 2017), dar nu le-am încasat în 2018, ci urmează să le încasez in 2019, care este termenul de plata a CASS-ului aferent dividendelor încasate stiind ca vor fi mai mari decat plafonul de 24960 lei și care este temeiul legal.
Mulțumesc.
Deși Legea 196/2018 stipulează faptul că proprietarilor ar trebui să li se aduca la cunoștință contul IBAN al asociației de proprietari, prin menționarea acestui cont pe listele de plată a cotelor de întreținere, aceasta obligatie nu este respectată în blocul în care dețin o proprietate. In aceste condiții am solicitat (verbal) administratorului acest cont. De o lună mă amână, din discuțiile purtate rezultând că nu-l interesează ce spune legea, cu atât mai mult cu cât nu există sancțiuni dacă nu comunica proprietarilor contul asociației.
Cum mă sfătuiți să procedez? Doresc să plătesc online cotele de intretinere, deoarece am probleme de sanatate si nu pot astepta mult timp la coada care se face la plata întreținerii la casierie.
Mulțumesc!