avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 825 soluții astăzi
Forum Activitate GardieniiRevolutiei89

Activitate GardieniiRevolutiei89

Cornel Vasile a scris:

Ce obiect are actiunea in instanta?

contează? vorbim despre principii. Chiar dacă NU am studii juridice ( sunt inginer ) sunt convins că nu contează care este "obiectul acţiunii" Să spunem că mă interesează pentru a formula o acţiune al cărui obiect îl reprezintă nişte drepturi sociale.
În aceste condiţii aveţi vreun răspuns util ?
Mulţumesc anticipat
Care este modalitatea PRACTICĂ de a "forţa" o instanţă să respecte principiul "drepturilor câştigate" ?
dacă nu există temei legal se poate sesiza parchetul pentru abuz în serviciu contra intereselor personale ??
lukacs a scris:

puteti depune, dar daca nu se repune cauza pe rol nu se va tine cont de ele. daca sunt esentiale aveti sansa sa se repuna pe rol.


din păcate sunt esenţiale.
spuneţi-mi vă rog dacă pot să cer repunerea cauzei pe rol în loc să depun concluzii ? ( eventual şi concluzii şi repunerea pe rol ! )
oricum vă mulţumesc pentru răspunsul de mai sus :)
a fost primul termen, şi ultimul
neavând studii juridice nu am ştiut că trebuie să cer administrarea probelor, eventual o amânare iar judecătorul, după ce mi-a ascultat argumentele a spus: în pronunţare.
atunci am realizat ce se întâmplă şi am cerut să amâne pronunţarea pentru a depune concluzii. dilema mea este dacă, pentru a susţine concluziile cu probe, le mai pot depune odată cu acestea ( concluziile ) ?
mulţumesc anticipat
la primul termen de judecată, înainte să depun dovezile în susţinerea prejudiciului.
la cererea mea judeătorul a amânat pronunţarea cu o săptămână, permiţându-mi să depun concluzii scrise. ( este vorba despre un dosar în care cer despăgubiri unei primării care nu aplică o sentinţă definitivă dată în 2010 deşi am somat-o din şase'n şase luni de atunci !! )

mai pot depune documentele respective o dată cu acestea ?
( dovezile în susţinerea prejudiciului )