acum ca le-am trimis solicitarea de rambursare a aparut miraculos proiectul. am spus ca nu mai sunt interesat de proiect si ca suntem in afara contractului. Proiectul ar fi trebuit sa imi fie prezentat pentru feedback si modificari in timpul contractului. Din cauza ca am spus ca voi lucra cu altcineva mi-au trimis un link cu proiectul in mail si au zis ca ei si-au facut treaba si ca e vina mea ca am stabilit data de receptie dupa data de expirare a contractului. In realitate nu am stabilit niciodata cu ei data de receptie pt ca habar nu aveam in ce stare se afla proiectul si niciodata nu m-a contactat nimeni din partea lor. Avand in vedere aceasta situatie, am sanse sa imi recuperez banii. ?
nu scrie nimic legat de nerespectarea termenului de livrare. ce se poate face in aceasta situatie ? Avand in vedere ca sunt persoana fizica, ar putea OPC sa intervina ?
Compania contractata pentru servicii de design interior nu a livrat proiectul in termenul din contract.
Am trimis catre dansii un email solicitand rambursarea fondurilor platite pentru acest contract explicand faptul ca termenul stabilit in contract a expirat insa nu primesc nici un raspuns. Nu au fost cooperanti pe durata contractului si nu pare ca sunt cooperanti nici acum. Ce ma sfatuiti sa fac ?
In data de 13.03.2019, parintii mei au depus o cerere de recalculare a pensiei. In urma recalcularii urma sa primeasca o decizie, aceasta fiindu-le necesara pentru stabilirea pensiei internationale. Pana in prezent nu au primit decizia. Timp de 4 luni li s-a spus ca este "in lucru" si de o luna este "la verificat". Desi aveau drept la pensie incepand cu luna martie, neprimind decizia nu pot beneficia de pensia internationala.
In urma cautarilor pentru un mester care sa execute niste lucrari pentru imbracarea unei scari interioare, parintii mei au gasit un individ din alt oras pe care apoi l-au abordat. Individul le-a dat un "contract" in care apare numele dumnealui, cnp-ul si adresa, mentionandu-se subiectul contractului si un termen limita. Termenul limita de 2 saptamani a fost depasit cu alte 2-3 saptamani iar "mesterul" nu se lasa contactat in vreun fel. Contractul nu are datele vreunei firme pe el. In baza acestui contract parintii mei au socotit ca e ok sa plateasca si un avans, lucru pe care l-am si facut. Am platit avansul din contul meu folosind o aplicatie de home banking. Destinatarul banilor este sora acestui individ. Ce sanse mai au parintii mei sa recupereze ceva inafara de experienta pe care ar fi trebuit sa o aiba deja pana la varsta lor si ce ar trebui sa faca mai departe in privinta acestei probleme? Mentionez ca respectivul "contract" care nu este decat o banala hartie printata cu cele ce am mentionat mai sus este incheiat intre individ si parintii mei iar plata a fost facuta de mine catre sora individului. Multumesc anticipat!
Am comandat niste produse dintr-un magazin online si am selectat plata la ridicare si ridicare din magazin. Apoi am mers in magazin intr-o zi de vineri unde am achitat produsele si le-am ridicat personal. Datorita unor probleme, luni am completat formularul de returnare pe pagina magazinului iar marti dimineata am fost sa las produsele la sediul magazinului. Miercuri am fost anuntat ca produsele nu se pot returna deoarece au fost ridicate din magazin. Stiu ca exista un termen de 14 zile in care produsele comandate prin internet pot fi returnate insa nu exista si un termen in care produsele ridicate personal din magazin pot fi returnate ? Multumesc.