avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 924 soluții astăzi
Forum Activitate deiucluj

Activitate deiucluj

Discuție Anulare zbor
Buna ziua.

M-am gandit sa-mi fac vacanta de iarna impreuna cu prietena mea in Cipru. Zis si facut. Ne-am rezolvat cazarea si am platit biletele de avion. Cluj- Larnaca ( 24.12-04.01). (zbor direct, 2:45 min)

Toate bune, pana dupa vreo 10-12 zile cand primesc un mail de la Vola, spunandu-mi ca zborul a fost anulat din "motive operationale".
De la call center-ul lor, mi s-au oferit 2 variante. Fie returnarea banilor, fie bilete la un alt zbor.
Pe site, aveau altul, in aceeasi data dar de la o companie diferita. bineinteles cu pret mai mare al biletelor.
SINGURA VARIANTA a fost in data de 27.12-04.01 cu escala la Londra. Adica o modificare a duratei de zbor (2:45 min la 9:30 min).
Nu mi se pare normal si as vrea sa fiu despagubit pentru acest lucru. Doar ca nu stiu cui sa ma adresez in aceasta privinta.

Astept raspunsurile voastre .Multumesc.
Buna ziua,pe foarte scurt..

Acum 2 ani, am creat un grup pe Facebook de vanzari-cumparari pe care l am dezvoltat si administrat.
Acum cateva zile m a abordat online, X, spunandu mi ca vrea sa imi ofere o anumita suma im schimbul acestuia.

Dupa o discutie, tot online, i am oferit postul de administrator principal. Eu am fost dat afara din grup, si practic l am pierdut.

Detin conversatia, numele lui si orasul de resedinta.
As vrea sa va intreb, daca pot face ceva impotriva acestui nemernic.

Va multumesc.
ma poate ajuta cineva? nu stiu ce sa fac.
Azi a ajuns telefonul prin curier, l-am verificat, l-au trimis inapoi pe foaie fiind totul ok.
Din pacate nu a fost reparat. L-au trimis in aceeasi stare inapoi, defect.
Salut tuturor. Sa o luam cu inceputul. Am cumparat second-hand un telefon, HTC 510. Dupa cateva zile de folosire, am observat ca touchscreen-ul facea probleme.
Individul de la care l-am cumparat nu mi-a dat nici un act de garantie, bon fiscal, etc. Asa ca am intrat pe Chat-ul live HTC North America sa verific daca telefonul se afla in garantie, tipa spunandu-mi ca este in garantie, si ca va face o cerere pentru a vedea daca telefonul se poate repara in baza garantiei fara actele de cumparare (garantie,bon fiscal). Dupa 2 zile primesc mail, in care mi se spune ca a fost acceptata cererea. Imi ofera un numar de telefon de la HTC Romania, sun la respectivii (Regenersis), si imi spun sa trimit telefonul.

Pe procesul verbal de preluare in service, scrie asa :
"Termenul de punere in stare de functionare a produsului acceptat de ambele parti este de maxim 15 zile pentru device-urile in garantie, de la data predarii telefonului defect la punctul de colectare.
Telefonul a fost predat in Cluj la punctul de colectare in data de 7.06.2015, primit la Bucuresti la ei in data de 10.06.2015.

Suntem in data de 26.06.2015.
Intrebarea mea este, ce pot sa fac pentru a nu fi luat de fraier incontinuare?

PS: Am sunat in fiecare zi de ceva vreme incoace, tipa de la centru spunandu-mi ca telefonul inca nu a fost reparat.