avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1180 soluții astăzi
Forum Activitate ducuxxx

Activitate ducuxxx

buna seara,
Lucrez ca si gestionar la o firma unde intr un depozit se afla 2 sedii(gestiune comuna). Mentionez faptul ca de la depozit au cheie cel putin 5 oameni de la birouri(depozit armat prin parola personalizata), deci nu sunt singurul care inchide si deschide depozitul.
Intrebarea mea este as putea sa imi dau demisia la zi fara preaviz sau inventar (nu ca nu as fi dispus sa il fac, dar dureaza)?
Va multumesc anticipat!
Răspuns la discuția Amanarea aplicarii pedepsei
Nu este stipulat un termen...in planul de supraveghere(care este de 2 ani) scrie ca in tot acest timp cat sunt sub supraveghere nu am dreptul sa conduc
Buna ziua,
As dori si eu o indrumare va rog. Ce pasi trebuie urmati dupa finalizarea termenului de probatiune fara probleme?
Pe scurt am fost prins baut la volan in 2011, 2 ani a stat dosarul la politie, 7 luni la parchet, iar in urma acordului de recunoastere a vinovatiei am primit 1 an de puscarie cu suspendare. Judecatoria a amanat aplicarea pedepsei si mi a dat 2 ani de supravehere si fara drept de conducere. In februarie se finalizeaza termenul de doi ani fara probleme. Mentionez ca din 2011 pana acum nu am am avut permis(in seara incidentului eliberandumi se dovada fara drept de circulatie. In hotararea judecatoreasca este mentionat faptul ca permisul nu este anulat ci doar dreptul de a conduce este suspendat.
Cum se procedeaza? Serviciul de probatiune trimite dosarul la judecatorie? Trebuie sa primesc de la acestia un act cum ca imi pot ridica permisul? Voi avea iar termen de judecata? Voi avea nevoie de avocat?
Va multumesc!
Ce pasi trebuie urmati pentru recuperarea permisului la expirarea termenului de probatiune
Buna ziua,
As dori sa stiu daca ma numar printre persoanele care beneficiaza de amnistitia fiscala.