avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 928 soluții astăzi
Forum Activitate l_matei

Activitate l_matei

In cazul in care persoane fizice detin in proprietete o cladire in care se afla un spatiu comercial inchiriat cu contract intregistrat la D.G.R.F.P., unei societati comerciale, si opt apartamente de locuit dintre care trei sunt inchiriate cu contract intregistrat la D.G.R.F.P. de persoane fizice in scop locativ, cum se face reevaluarea cladirii si cum se face declaratia la primaria locala? Multumesc!
Buna ziua.
Incepand cu 2015 care este impozitul pe care trebuie sa-l plateasca o societate S.A.ca microintreprindere ? CA pe 2014 este de 110.150 lei si nu are nici un angajat.Trebuiesc facute si declaratii prin care unitatea sa fie impusa ca microintreprindere ? Multumesc !

Buna ziua, Societatea S.A. la care tin evidenta contabila a fost platitoare de TVA de la infintare. La depunerea declaratiei 300 si 394 din 25 iulie 2015 (declaratie trimestriala), recipisa mi-a venit ulterior cu eroare si avea mentiunea “Contribuabilul nu este inregistrat ca platitor de tva”. Intrand pe ANAF si verificand starea unitatii am constatat ca: “Data ultimei cereri de inregistrare/mentiuni de la ONRC sau a ultimei declaratii de inregistrare/mentiuni de la organul fiscal competent” este 10 martie 2015 si “Data prelucrarii cererii de inregistrare/mentiuni de la ONRC sau a declaratiei de inregistrare/mentiuni de la organul fiscal competent, de catre ANAF” este 8 aprilie 2015. Deci de la 08 aprilie 2015 nu mai suntem platitori de TVA. In perioada aprilie – iulie 2015 am facturat catre clienti cu TVA si am primit facturi de la furnizori cu TVA pe care le-am dedus. In continuare nu mai dorim sa fim platitori de TVA. Ce trebuie sa facem ca sa remedirm situatia anterioara in contabilitate si sa intram in legalitate cu declaratiile ce trebuiesc facute.
Multumesc !
Unde gasesc judecatorul sindic ?
Buna ziua ! Va rog, sa ma ajutati cu cateva informatii. Am lucrat la o unitate care a intrat in insolventa in anul 2010. Din luna februarie 2010 a fost numit un lichidator judiciar care a hotarat sa mentina in activitate o parte din salariati. In decursul anilor au fost patru lichidatori care s-au ocupat de unitatea noastra. In aceasta perioada s-au intocmit state de plata, declaratia 112, care au fost semnate de reprezentantul unitati de lichidare judiciara. In perioada feb.2010 pana in martie 2012 nu sa platit nici un salariu intrucat, nu au fost incasari si nu s-a vandut nici un activ. La data plecari mele din unitate lichidatorul judiciar a comfirmat printr-o adeverinta ca am fost salariata unitatii pe perioada in care nu s-au mai tinut cartile de munca, deci ianuarie 2011 pana in martie 2012. In anul 2013 ultimul lichidator vinde o cladire aflata in patrimoniu si nu achita nici un salariu datorat pe perioada lichidari judiciare. Mentionez ca unitatea a platit toate salariile aferente perioadei anterioare intrari in lichidare. Ce am putea face ca sa ne putem incasa salariile restante din perioada de lichidare ?
Cu respect,