Buna ziua ! Va rog, sa ma ajutati cu cateva informatii. Am lucrat la o unitate care a intrat in insolventa in anul 2010. Din luna februarie 2010 a fost numit un lichidator judiciar care a hotarat sa mentina in activitate o parte din salariati. In decursul anilor au fost patru lichidatori care s-au ocupat de unitatea noastra. In aceasta perioada s-au intocmit state de plata, declaratia 112, care au fost semnate de reprezentantul unitati de lichidare judiciara. In perioada feb.2010 pana in martie 2012 nu sa platit nici un salariu intrucat, nu au fost incasari si nu s-a vandut nici un activ. La data plecari mele din unitate lichidatorul judiciar a comfirmat printr-o adeverinta ca am fost salariata unitatii pe perioada in care nu s-au mai tinut cartile de munca, deci ianuarie 2011 pana in martie 2012. In anul 2013 ultimul lichidator vinde o cladire aflata in patrimoniu si nu achita nici un salariu datorat pe perioada lichidari judiciare. Mentionez ca unitatea a platit toate salariile aferente perioadei anterioare intrari in lichidare. Ce am putea face ca sa ne putem incasa salariile restante din perioada de lichidare ?
Cu respect,
Salariu restant
TincaDoru
Am lucrat la o unitate care a intrat in faliment. Din luna aprilie 2015 lichidatorul judiciar a hotarat sa mentina in activitate o parte din salariati pe ... (vezi toată discuția)