Se mai depune declaratia privind beneficiarul real daca societatea este constituita inainte de intrarea in vigoare a Legii 129/2019 si are asociati doar persoane fizice si nu a fost nicio modificare de la constituire si pana in prezent? O a doua intrebare este: declaratia s-a depus automat la infiintare?
Doresc sa inchid o societate. Societatea nu are niciun fel de datorii. Singurele conturi cu sold sunt 1012 = 500 lei, 1061 = 10 lei, 1175 = 164.749 lei, sold debitor 121 = 3.687 lei, cont 5121 = 10 lei, 5311 = 161.562 lei. Intrebarea mea este: ce impozite platesc la lichidarea acestei societati? Din cate stiam eu contul 1175 nu se impoziteaza la lichidarea societatii.
Buna ziua. As vrea sa stiu care este modalitatea de a trimite declaratii fiscale catre ANAF prin posta? Intreb pentru ca administratorul nu vrea sa faca semnatura electronica si la ghiseu mi s-a spus ca nu se mai primesc declaratii pe hartie. Se trimit ambele exemplare si suportul electronic? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
La o SC fara datorii si care nu mai are si nu va mai avea niciun fel de activitate, la 30.09.2018 am urmatoarele solduri in balanta:
Sc 1012 = 200 lei
Sc 1061 = 40 lei
Sc 1068 = 61.055,79 lei
Sc 1171 = 240.538,94 lei
Sc 121 = 7.915,55 lei
Sd 5311 = 316.788,28 lei
In conditiile in care asociatul nu doreste dividente (din cate am citit in legislatie nu este obligat sa ia dividende daca nu doreste), in octombrie 2018 am facut urmatoarele inregistrari in vederea inchiderii tuturor conturilor:
% = 456 309.550,28 lei
1012 200 lei
1061 40 lei
1068 61.055,79 lei
1171 240.538,94 lei
121 7.915,55 lei
si 456 = 5311 309.550,28 lei si 1012 = 5311 200 lei.
Doresc sa stiu daca am procedat corect. Va multumesc anticipat!
Multumesc frumos! Problema este ca asociatul nu vrea sa cumpere noul model de casa de marcat, ca zice el ca e prea scumpa. Si ma intreaba daca se poate renunta la ea (eventual chiar sa o vanda cuiva) si sa ramana doar cu chitantierul. Multumesc anticipat.
In situatia unui cabinet infiintat ca SRL si care are atat chitantier cat si casa de marcat, este obligatorie folosirea casei de marcat? Sau poate folosi doar chitantierul?
O alta intrebare este: se poate renunta la casa de marcat?
O societate a fost radiata in decembrie 2017 (mai intai s-a facut dizolvarea voluntara si apoi radierea). Pentru anul 2017 s-a depus doar balanta de verificare cu ultimele doua coloane pe zero si bilant de lichidare pe zero (facut in Excel). Intrebarea mea este: la 31.12.2017 mai depun bilant? Si, daca da, ce formular de bilant trebuie folosit? Tot 1005 (adica bilant normal)? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Multumesc frumos ! Din cate am mai citit intre timp asa zic si eu, ca nu trebuie sa platesc CASS, avand in vedere faptul ca chiria neta este sub 1.900 lei / luna, iar contractul este doar pe 3 luni. Am mai auzit niste opinii conform carora la calculul CASS s-ar lua in calcul chiria bruta, dar nu cred ca sunt corecte.
Eu, persoana fizica, care am si calitate de salariat, urmeaza sa inchiriez un spatiu unei firme. Chiria bruta va fi de 2.500 lei / luna. Perioada contractului va fi de 3 luni. Din moment de chiria neta este 1.500 lei (2.500 - 40% cheltuieli deductibile), adica sub pragul de 1.900 lei / luna, exista obligatia platii CASS? Si, daca da, la ce valoare trebuie platita? O alta intrebare: ce declaratii trebuie sa depun la fisc pentru impozit si CASS (in caz ca trebuie platita)? Multumesc anticipat pentru raspuns.