Scopul este lucrativ, persoana este adusa pentru activitati din care vor rezulta venituri, doar ca nu va fi declarat punct de lucru; localitatea in care i se va plati chiria va fi Bucuresti, acolo unde se afla si sediul firmei.
Deductibilitate inchiriere imobil
SRL din Bucuresti, firma de vanzari, care doreste sa inchirieze un apartament pentru un agajat (agent vanzari) din alta localitate , dar de care are nevoie pentru buna desfasurare a activitatii din firma.
Angajatorul vrea sa suporte chiria si cheltuielile aferente angajatului (prin contract de inchiriere de la o persoana fizica sau juridica, (apartamentul nu este proprietatea firmei angajatoare))..Pentru firma este o cheltuiala deductibila?
In ceea ce priveste angajatul, cum este posibil ca acestuia sa nu ii fie impozitata chiria si cheltuielile aferente ?
Daca cumpar un autoturism, pe care vanzatorul l-a cumparat acum 1 luna, acesta va datora impozit pe venit pe diferenta intre valoarea de cumparare si cea de vanzare?
Buna ziua!SRL cu profil activitate import si comercializare prod. cu ridicata.Vreau sa vand pe Emag.Facturile vor fi emise de SRL,trimise clientului cu firma de curierat si incasate prin intermediul acesteia(clienti pers.juridice si fizice).Ce pasi trebuie sa urmez ca aceasta activ. sa functioneze legal.Trebuie sa ma inregistrez cu un nou CAEN la Reg.Comertui?Alte mentiuni la Finante?Inregistrare la Autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal?Casa de marcat banuiesc ca nu e obligatorie daca livrarea si incasarea se va face prin firma de curierat.Multumesc
Daca vreau sa achizitionez un imobil si am conturi deschise la mai multe banci , la incheierea actelor la notar cum se procedeaza?Trebuie ca pana la semnarea actelor sa reunesc toti banii intr-un singur cont?In acest caz am inteles de la banca , ca in cazul unui transfer al unei sume mai mari dintr-un cont intr-altul trebuie sa dai explicatii , sa duci contractul(cum asta daca el nu este inca incheiat?).Pe de alta parte mai este posibil avansul la notar? Suma maxima de plata cash este 10.000Eur(intre persoane fizice)?
Va multumesc,
Ma confrunt cu o mica problema legata de o informare pe care am primit-o de a fondul de pensii care imi administreaza pensia obligatorie privata , care suna cam asa :"
Dorim sa te informam ca, in urma unor verificari efectuate de catre Casa Nationala de Pensii Publice, s-a constatat o neconcordanta intre datele personale cu care figurezi in evidentele Fondului de Pensii Administrat Privat NN si cele cu care esti inregistrat(a) in Registrul de Evidenta al Populatiei. Mai exact, numele tau din registrele Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date este la nume mai putin cu o litera.
Cei de la fondul de pensii imi solicita niste documente in acest sens pentru actualizarea datelor.
Care ar fi pasii de urmat? Sa le cer dovada celor de la pensii , iar in cazul in care o obtin sa merg la evidenta populatiei de sector sa incerc sa mi se corecteze eroarea?Ati mai auzit de cazuri asemanatoare?Documentele solicitate de la pensii sunt documente ge: copie BI,certificat nastere , casatorie.Pot trimite astfel de copii prin curier sau ar fi recomandabil sa le depun personal.
Cu multumiri,