avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 565 soluții astăzi
Forum Activitate BirtalanPiroska

Activitate BirtalanPiroska

Multumesc! Totusi as vrea sa stiu ce documente sunt necesare (model...?!), pentru ca trebuie sa predam salariata (un dosar pufos!) la Casa de Asigurari de Sanatate pentru a fi platite indemnizatiile ce i se cuvin dupa data dizolvarii.
Da, are un lichidator, un administrator judiciar desemnat, printr-o firma practician in insolventa.
In cazul dizolvarii angajatorului persoana juridica (dizolvat in cursul lunii noiembrie), care are un salariat aflat in concediu de boala de mai multe luni (cu cod 14 - Neoplazii si SIDA), care este procedura de urmat privind incetare CIM, ce documete se emit, cine le emite/semneaza? Exista modele pentru aceste documente?
Care este, in momentul de fata, procedura de obtinere a codului de TVA, ce documente sunt necesare?
Am primit o factura de la o firma inregistrata in Noua Zeelanda pentru servicii pe cale electronica (domain create). Factura contine, pe langa codul fiscal al firmei din NZ, si un "EU VAT No: EU528001549", dar nici o mentiune referitoare la calculul vreunei taxe. Firma beneficiara, adica noi, suntem firma platitoare de TVA, inregistrata in Reg.Op.Intracom. Cum procedez la inregistrarea acestei facturi, privind TVA-ul (taxare inversa, D390 etc.), si cum, privind impozitul pe venit al nerezidentilor, avand in vedere ca Romania nu are incheiat conventie pt. evitarea dublei impuneri cu NZ (cel putin eu nu am gasit in lista de pe site-ul ANAF!).