Stie cineva daca trebuie sa merg personal sau pot trimite pe cineva cu procura notariala sa imi ridice un duplicat dupa certificatul de nastere?
Am tot cautat pe net si nu gasesc nimic clar.Eu am trimis un formular la anaf sector 2 prin care am anuntat ca locuiesc si muncesc cu drepturi depline in Spania insa nu am primit nimic.Pastrez in continuare chitata de la posta cu care am trimis plicul,e singura dovada.
Pai eu platesc impozitele pe venit si pe locuinta aici.anula depun declaratia fiscala la Circa financiara.
Buna seara!
problema mea este urmatoarea:
-in urma cu ceva timpo am facut o renovare generala a locuintei de rezidenta si am dus toate actele mai importante la parinti.Nu stiu cum sa intimplat ca mi'au disparut certificatul de nastere si cel de casatorie...probabil in timpul impachetarii le'am arunca,chiar nu'mi explic.
-problema certificatului de nastere este ca eu in buletin am ramas pe numele sotului,dupa divort
-problema recuperarii unui duplicat dupacertificatului de casatorie este ca sunt divortata.Oare este legal sa merg sa il scot?
Actele imi sunt necesare pentru ca imi expira buletinul in citeva luni si pasaportul luna viitoare.Numele din certificatul de nastere nu este acelasi cu cel din buletin,a'si putea dovedi cu certificatul de casatorie,insa sunt divortata.De unde ma sfatuiti sa incep recuperarea actelor?
Multumesc anticipat!
Buna ziua!
conform nuçoului cod fiscal rezidentii romini din alte tari trebuie sa anunte stabilirea rezidentei fiscale in tara unde se afla.
Situatia mea este urmatoarea:
-am domiciliu stabilit in Spania,unde am un contract fix,dar de sezon si o mica afacere in acelasi cotizind ca persoana fizica autorizata.An de an intocmesc aici declaratia fiscala pe venit.
-unde ar trebui eu acum sa anunt schimbarea domiciliului fiscal,la Administratia finenciara din sectorul 2,unde am domiciliul din buletin?scestia e ca si daca vrem sa fim corecti sa sa ne aliniem legilor nu putem,pentru ca informatia nu ajunge la noi.Sunt o multime de ziare rominesti,care circula prin Spania,insa ambasada nu se deranjeaza sa publice nimic.Eu am intrat in posesia documentului numit Chestionar pentru stabilirea rezidentei fiscale,il am completat insa nu stiu unde sa il trimit.
Multumesc anticipat,
Elena
Buna ziua!
la ce cheltuieli fixe ma pot astepta?ma refer la taxe fixe nu la onorariul unui avocat.
Multumesc,
Elena
Buna seara!
problema mea este de fapt problema parintilor mei si suna asaÑ
-bunica a ramas vaduva si s afacut succesiunea prin care sa decis ce revine bunicii si celor doua fiice(una dintr ele mama mea).Mama a ramas in casa in casa cu bunica si tatal meu,iar sora mamei si-a urmat drumul in viata.Succesiunea dupa mortea bunicului sa facut inainte de anii 70.Intre timp parintii mei au renovat casa,au marit-o si bunica le'a facut act de vinzare cumparare pe pertea ei.
Problema cea mare este ca nu sa iesit din indiviziune cu sora mamei.Sunt 2 coproprietare una cu un procent si una cu mai putin,insa nu se stie de unde pina unde are una si de unde pina unde cealalta.Impozitul,de zeci de ani este platit doar de mama mea,pe intreaga proprietate.Nici macar carte funciara nu au pentru ca nefiind matusa de acord nu putem apela la o firma de specialitate.Cine ma poate sfatuii incotro sa o luam?pentru ca am vrea sa pun totul in ordine inainte sa decedeze parintii mei,care au peste 70 de ani.
Am incercat sa incheiem o intelegere cu matusa,insa a sus ca atita timp cit traieste nu semneaza nimic.
Multumesc,
Elena
Sigur,sunt administrator si nu am asociati.
Cine ar putea obtine informatiile aceste pentru mine?
ideea e ca vreo 2-3 luni cineva imi depunea un document la administratia financiara precum ca nu am activitate,apoi persoana respectiva a renuntat sa o mai faca.Eu cind am plecat din tara ,am plecat pentru un contract de 5 luni,care sa prelungit si m-am intors dupa 2 ani.Problema a fost ca nu prea aveam bani si mi-a fost teama sa merg sa ma interesez,teama de amenda,de interdictia de a parasi tara...ANAFUL in diaspora e vazut ca un bau-bau.
Buna ziua!
in 2009 am infiintat o firma de consultanta,firma care nu a avut niciodata activitate.Eu locuiesc in strainatate si asi vrea sa lichidez firma.La ce ma pot astepta in situatia in care niciodata nu am depus vreun document la ag fiscala precum ca nu am activitate.Am deschis-o pur si simplu,apoi am fost nevoita sa plec in strainatate unde mi se oferise un contract de munca.probabil ca o sa fiu nevoita sa platesc vreo amenda,la ce ma pot astepta cind vin?Vreau sa fiu pregatita.Ideea e ca la domiciliul unde am sediu social locuieste tot timpul cineva,insa niciodata nu am primit corespondenta.
Multumesc,
Elena