avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1649 soluții astăzi
Forum Activitate Raisa_Pandrea

Activitate Raisa_Pandrea

O studenta la zi, la buget, insarcinata are dreptul la o indemnizatie sau alte beneficii?
Multumesc pentru raspuns...Dar am auzit ca daca sunt studenta la zi, nu pot incheia acest contract?
Momentan sunt angajata cu contract de munca. Din octombrie anul acesta voi incheia contractul de munca, deoarece voi incepe sa frecventez cursurile unei facultati de stat, pe locurile subventioante de la buget. Cum pot face ca sa nu pierd continuitatea in munca si sa continui sa acumulez vechime pe cartea de munca? Stiu ca anii de facultate se aduna si ei la vechimea in munca, dar cum eu am inceput sa lucrez mai tarziu in viata, nu vreau sa ma culc pe o ureche cat merg la facultate. Am inteles ca este posibil sa imi platesc singura asigurarile sociale la stat. Asa este? In felul acesta mi se acumuleaza vechime pe cartea de munca? Daca nu, ce pot face in sensul acesta? Va multumesc.

Si rostul raspunsului dvs este...?
Cred ca am fost foarte clara in exprimare, atat privitor la bonuri si salariu, cat si la intrebarea adresata: Ce pot face? Nu ce s-ar fi intamplat daca nu s-ar fi intamplat ce s-a intamplat.
Multumesc mult.
M-am angajat de doua saptamani la o companie. Initial m-au anuntat ca am un anumit salariu, si asa mic. Acum, dupa doua saptamani, ma anunta ca bonurile de masa mi se vor scadea din salariu. Ce pot sa fac?
Va multumesc pentru raspunsuri.
Am vorbit astazi cu patronul acestei firme si a fost de acord sa imi plateasca aceasta luna, in doua transe si cu mult stres. Bineinteles nu a pomenit nimic de nici un act, cum ma asteptam.
Inca un popas urat in expeditia mea pe campul muncii.