Buna ziua, multumesc pentru raspunsuri.Pana la urma au răspuns și au spus ca îmi vor returna banii și ca luni sau marți îi voi avea în cont.Dar azi este joi și nu am încă nimic.Le-am mai dat un email ieri și nu au răspuns. Dacă nu îmi returnează banii și pierd si vacanta,ca rezervarea din cauza lor, îi pot da în judecata? Pentru ca dacă îmi spuneau ca nu pot recupera banii mergeam totuși, însă acum aștept sa îi trimită înapoi în contul meu și vacanta e anulata. Cam în cât timp ar trebui sa primesc banii?
La condiții,pe site-ul hotelului scrie ca se înapoiază toată suma dacă anularea e făcuta cu 15 zile înainte.Dar acest lucru e imposibil pentru ca eu am rezervat în data de 8.07 pentru perioada 21-24.07. Deci mai erau 13 zile ramase.De ieri de când am rezervat am sunat și au spus sa trimit un email in care relatez ce s-a întâmplat și ei îl vor trimite managerului. Am trimis mai multe email-uri ,dar nu am primit nici un răspuns.
Buna seara, am rezervat o camera la un hotel din Bulgaria.Initial imi aparea un pret mai mic,dar cand am verificat imi luasera aproape dublu de pe card pentru ca erau niste optiuni care nu erau incluse in pretul camerei. Am sunat la ei dupa maxim 5 minute si am spus ca vreau sa o anulez,avind in vedere ca a fost o gresala si ca pe site-ul lor scrie in dreptul camerei pe care doresti sa o rezervi - refundable. Doamna cu care am vorbit la telefon mi-a spus sa trimit un email in care sa explic situatia,pe adresa hotelului, sa o trimita managerului sa vada daca se poate anula.Problema e ca pe site, la termeni, scrie ca anularea trebuie facuta cu 15 zile inainte de data cazarii pentru a primi banii inapoi, dar in aceasta situatie rezervarea e facuta pentru viitorul week-end ,adica peste 13 zile si nu au trecut nici 5 minute de cand am sunat sa anulez. Ii pot da in judecata daca nu vor sa imi dea baii inapoi?sau este ceva ce pot face sa anulez aceasta rezervare?este vorba de o suma destul de mare.