Buna ziua,
sunt angajata pe post de asistenta medicala ,am postliceala asistent medical,si sunt licentiata si inginerie economica,intrebarea este : daca urmez un master in domeniul medical ,Management sanitar ,se ia in calcul la salarizare ca fiind angajata cu studii superioare ,
mltumesc.
buna ziua,
vreau sa aplic pentru start up si am urmatoarea situatie,asociatii firmei cu care se aplica au fiecare cate un SRL cu alt domeniu de activitate unde sunt sociati unici si administrtori ,se considera intreprinderi legate sau partenere ?
multumesc ,
Buna ziua,
pot infiinta un SRL ca asociat pe timpul CCC ,fara a afecta indemnizatia de CCC , mentionand ca nu o sa fiu remunerat .
multumesc ,
ok,dar la art. 76 alin.2punct d avem:d) sumele din profitul net cuvenite administratorilor societăţilor, potrivit legii sau actului constitutiv,
după caz, precum şi participarea la profitul unităţii pentru managerii cu contract de management,potrivit legii " .. si atunci ce reprezinta sumele din profitul net cuvenite administratorului care se pot lua in calcul ?
da, dar art.2 alin 1s-a modificat astfel: 1. La articolul 2, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
"
Art. 2.
(1) Persoanele care, în ultimii 2 ani anteriori datei naşterii copilului, au realizat timp de cel puţin 12 luni venituri din salarii şi asimilate salariilor, venituri din activităţi independente, venituri din activităţi agricole, silvicultură şi piscicultură, supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, denumite în continuare venituri supuse impozitului, beneficiază de concediu pentru creşterea copilului în vârstă de până la 2 ani, respectiv 3 ani, în cazul copilului cu handicap, precum şi de o indemnizaţie lunară."
Buna ziua,