avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 754 soluții astăzi
Forum Activitate fanica84

Activitate fanica84

Buna ziua, ma aflu in aceiasi situatie ca a dvs. dupa un an jumatate de utilizare am schimbat intinzatorul de 4 ori si i-a fost schimbat si motorul.
Masina dvs este luata pe persoana fizica sau juridica? ati luat ceva masuri cu privire la ce ati intrebat mai sus?
Multumesc
legea 449/2003 din ce stiu eu a fost abrogata, doar prevedereile Codului Civil ne mai protejază.
Cati km ati parcurs de cand v-a schimbat al treilea intinzator, la mine a picat din nou dupa aproximativ 4500km,desi ii schimbase arbore motor,pinion distrbutie si celebrul intinzator. Multumesc ptr raspunsuri.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Si in cazul meu este tot achizitionata pe societate, deci ANPC-ul cade.
Inteleg de la dvs ca nu ati intreprins nici o masura, cum ar fi notificarea reprezentantei Kia de unde ati achizitionat autoturismul,sau notificarea importatorului ca doriti schimbul autoturismului. Intoarcerile repetate in service si schimbul aceleiasi piese s-ar incadrea la viciu ascuns conform Codului civil, am fi indreptatiti sa solicitam schimbul autoturismului sau returnarea sumei.
Sigur suntem multi!
Ati ajuns in instanta?
V-a schimbat arborele motor,pinionul de distributie? la noi l-a schimbat la 18255 km si acum la 22300 il schimba iar, este a patra interventie.
Bună ziua,ma scuzați ca va deranjez sunt în aceiași situație ca dvs, cum ati rezolvat, ce demersuri ati facut?

ciobanuioan72 a scris:

Bună ziua,am achiziționat de un an o mașină nouă marca KIA Sportage hybrid diesel electric,in leasing financiar. După ce am rulat 4600 km, motorul acesteia a clacat datorita unui întinzător de la distribuție. Am fost cu mașina în service au ținut o 24 zile de au refăcut motorul apoi mi-au spus că nu voi mai avea probleme cu acea piesă. La 13600 km când mașina nu împlinise un an de utilizare,am plecat cu familia in concediu evident tot cu mașina. Nu am reușit să ieșim din București că a cedat din nou acea piesă care cedase inițial de data asta fără să distrugă motorul. Eu cred că după ce va ieși din garanție,voi avea mereu probleme pentru că nu sunt singurul care se plânge de această problema la acest model de mașină. Ce șansă as avea dpdv juridic pentru a cere producătorului înlocuirea mașinii cu una nouă având același profil sau restituirea sumelor achitate (30.000 € în total).

Aproximativ 60 zile a fost imobilizata,dar acum este iar în service(a patra oara,nu stiu cat va ramane acum), în luna mai a.c. i -a fost înlocuit arbore motor,pinion distribuție și întinzător,iar acum mi-au comunicat ca vor schimba aceleași piese( specific ca nu este singura masina care are aceste probleme,la Tulcea au fost 3 aduse o data cu a mea și toate au aceleași defecțiuni și piese schimbate) .
adriandimitriu a scris:

câtă vreme a fost imobilizata mașina in service in total? o aveți de un an si jumătate = 18 luni = cca 540 zile

Nu au recunoscut scris,verbal ne-au comunicat ca sunt in jur de 800 autoturisme cu aceiasi problema, dar pe cartea de garanție este înlocuită aceiași piesa de 3 ori ....urmează a 4 oara.

adriandimitriu a scris:

comunicare scrisa? se recunoaste net defectul de fabricatie?

Bună seara.
Am achiziționat în leasing un autoturism Kia sportage în ianuarie 2021 de atunci și pana în prezent s-a întors în service de 4 ori cu aceiași defecțiune,întrebarea mea este dacă pot solicita schimbarea autovehicolului pe motiv ca a avut vicii ascunse din fabricație? ( cei de la reprezentanta ne-au comunicat faptul ca lotul din care face parte și autoturismul achiziționat a avut o eroare la sistemul mild-hibrid).
Va mulțumesc.