avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1024 soluții astăzi
Forum Activitate irinapaula

Activitate irinapaula

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Mulțumesc pt ajutor!
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Mulțumesc pt ajutor!
Stimate domn,
Conform celor spuse de către societatea care realizează calculul, eu in calitate de proprietar nu pot face către dumnealor nici o solicitare. Cei care sunt in măsura, sunt doar cei de la asociația de proprietari. Nu aveți idee de câte ori am sunat și cei de la asociație mi-au închis pur și simplu telefonul in nas, sau zecile de e-mailuri pe care le-am trimis fără sa primesc in schimb nici un răspuns, chiar dacă eu lunar plătesc pentru serviciile pe care NU mi le oferă in realitate.
Cum vi se pare faptul ca nici după 10 ani de când am cumpărat apartamentul nu au schimbat numele vechiului proprietar cu numele meu? Știți de ce? Pentru ca costa bani! Aberant...
Nu am avut o solicitare ieșită in comun: in luna Decembrie a anului trecut, după ce chiriașul a părăsit locuința, am asigurat citirea repartitorului, după care am înștiințat printr-o cerere președintele de asociație, faptul ca apartamentul va fi nelocuit pe o perioada nedeterminata.
Din punct de vedere teoretic, responsabilitatea mea se termina aici. Văzând ca in facturile emise după luna Decembrie sumele pentru încălzire erau foarte mari, am luat legătura cu asociația care mi-a spus ca trebuie sa contactez firma care face calculul. Am făcut așa cum mi s-a spus, dar conform contractului pe care aceasta firma îl are încheiat cu asociația de proprietari, orice informație sau solicitare poate fi făcută DOAR de către asociația de proprietari.



Adam Grecu a scris:

Ma ocup de asociatii de locatari /proprietari si am mai intalnit astfel de cazuri.
Daca imobilul este alimentat cu energie termica in sistem centralizzat - cum presupun ca este locuinta despre care vorbiti, acum nelocuita - cam cum ati vrea sa vi se recalculeze as. prop. costurile cu incalzirea- chiar in conditiile in care dvs. ati anuntat as. de proprietari si administratoruil?
In cel mai bun caz, dvs. trebuia sa va adresati as. prop. si sa solicitati deconectarea de la sistemul centralizat de incalzire a imobilului si doar in cazul aprobarii de a efectua deconectarea - ceea ce la drept vorbind, este o actiune ce dezechiliibreaza destul de tare sistemul centralizat - puteati sa aveti oarece pretentii de recalculare a costurilor, ori dvs. nu ne spuneti daca vi s-a aprobat deconectarea si chiar ati realizat fizic aceasta deconectare...
Puteti merge in instanta, chiar si cu un buchet de flori, insa nu "vad"cum ati putea determina judecatorul sa va de-a dreptate.
Repet, nu ne-ati dat informatii suficiente ca sa putem purta o discutie corecta.

Buna ziua,
Sunt proprietara(rezidenta in Bacau) unui imobil situat in Iasi si care din luna decembrie 2019 nu a mai fost locuit. Acest lucru a fost adus la cunostinta asociatiei de proprietari, SC INAAP SRL, printr-o cerere. SC INAAP SRL insa, nu a adus la cunostinta acest fapt firmei care se ocupa cu calculul(SC ISTA SRL) deoarece citez "costa bani".
Luand legatura cu cei care fac calculul, am aflat cu stupoare ca nici pana in clipa de fata la ei in sistem nu figurez ca proprietarul apartamentului, chiar daca acesta a fost cumparat in 2011. Acestia mi-au mai spus ca orice informatie sau solicitare trebuie transmisa doar de catre reprezentantii asociatiei.
Am solicitat de nenumarate ori catre asociatia de proprietari atat telefonic, cat si prin email recalcularea incalzirii, insa toate cererile mele sunt ignorate.
As dori sa stiu ce instrumente pot folosi impotriva asociatiei de proprietari pentru a obtine recalcularea sumelor pentru incalzire si pentru a solutiona aceasta situatie aberanta.
Va multumesc
Buna ziua,

am primit o amenda de la CNADR pentru lipsa rovinieta.
Constatarea a fost facuta pe 3.05.2017, iar contraventia a fost realizata pe 26.12.2016.
Constatarea a fost facuta fara martor, doar cu mijloacele tehnice din posesia CNADR. PVCC nu este semnat fizic, exista o semnatura scanata a agentului care intocmit acest proces verbal.

Eu in momentul de fata trebuie sa platesc amenda si sa depun plangere asa cum mi se spune in procesul verbal primit? cum trebuie sa procedez?
Buna ziua,

mi-am dat demisia de la actual loc de munca, insa nu pot lucra toate cele 20 de zile de preaviz doar 14 zile lucratoare. Am solicitat documentele care atesta activitatea pe care am desfasurat-o in cadrul companiei, dar angajatorul refuza sa-mi elibereze aceste documente, cu motivul ca nu realizez cele 20 de zile lucratoare de preaviz prevazute in contract.

Au acest drept? In HG 500/2011 nu se specifica ca se pot folosi astfel de motivatii pentru a nu elibera aceste dovezi, si nici in Codul Muncii nu este specificat.
Ma puteti indruma?

Multumesc