avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Activitate IancuMario

Activitate IancuMario

Buna seara,
Ma confrunt cu o problema delicata ! Va rog sa ma ajutați !!!
In urma cu 12 ani am lucrat în funcția de bucătar la un restaurant situat in stațiunea Mamaia din Constanta, în luna Aprilie a anului 2019 am primit o notificare de la ANAF pentru a ma prezenta la sediul lor la audierea la angajarea răspunderii solidare, la care m-am prezentat neștiind despre ce este vorba, acolo am aflat ca am fost pusa în funcția de Administrator al firmei sus numite, fără știrea mea și crezând ca este o greșeala am fost la registrul comerțului pentru a extrage documentația din care a reieșit ca sunt 3 administratori
Numele meu nu apărea nicăieri, și am atunci am crezut ca este o greșeala.
In luna Decembrie (în preajma sărbătorilor) am primit o somație cu o amenda în valoare de 25619 RON și în data de 8 ianuarie m-am prezentat la sediul ANAF dar mi s-a spus ca este prea târziu pentru a depune o contestație și ca nimeni nu mai poate face nimic, urmând ca în data de 17/01/2020 sa primesc un proces verbal de sechestru al apartamentului în care locuiesc
Specific ca în aceasta unitate am lucrat doar în funcția de bucătar, acesta fiind domeniul meu de activitate și nu am semnat niciodată un document contabil.
Menționez ca perioada lucrata a fost de 9 luni după care într-o zi patronul ne-a anunțat ca restaurantul va fi închiriat, și de atunci nu am mai avut nici o legătura cu aceștia.
Specific ca:
Unul dintre patroni este decedat, al doilea este încarcerat în America de câțiva ani și al treilea este în același dosar cu mine dar spune ca s-a retras din firma și ca nu cunoaște situația și ca nu este dispusa sa plătească suma.
Ideea este următoarea, cum pot proceda sa dovedesc ca nu am fost niciodată administrator. Dispun doar de contractul de munca in care funcția mea era de bucătar și orice document legat de aceasta societate este inaccesibil !
Consider ca este vorba de un fals și uz de fals dar nu știu cum sa demonstrez acest lucru.
M-am prezentat la toate sediile ANAF din Constanta și nimeni nu ma poate ajuta.
Avocatul meu îmi spune ca nu poate face nimic în situația de fata.
Nu am deținut niciodată nici o firma, toată viata am lucrat ca un simplu angajat, nici nu dispun de bani pentru ca momentan am un loc de munca, sunt o simpla femeie de rând și nimeni nu ma ajutat.

Va rog frumos sa ma ajutați !
Bună seara,

Intentionez sa cumpăr o afacere la cheie si anune un restaurant. Sincer nici nu stiu de unde sa incep sau ce trebuie sa fac!
Din cate stiu in primul rand trebuie sa-mi deschid o societate, exista un ghid pas cu pas care sa fie totul 100% legal si corect ? Imi este sincer frica sa caut pe google pentru ca pot fi gresite / teapa !
Ma poate indruma cineva ? Ce trebuie sa am in vedere sa verific daca restaurantul este legal si are toate autorizatiile ( si care sunt acestea )

Va multumesc !
Bună seara,

Încep prin a spune ca sunt absolut nou în acest domeniu cu experiență 0.
Dețin un teren de aproximativ 500 de metri pătrați în Eforie Nord intravilan și doresc să inițiez o afacere finanțată prin Fonduri Europene pentru Start-UP. Din câte am înțeles există un proiect în curs de aprobare care finanțează tinerii întreprinzători care se află la început de drum în diferite domenii, prin care și turismul.
Ideea mea este următoarea:
Pe spațiul mai sus menționat sa construiesc 8 / 10 cabane din lemn pe 4x4 în scopul închirierii acestora de către turiști pe timpul verii.

Problema este ca nu am nici cea mai mică idee de unde aș putea să încep, cum am anticipat sunt la început de drum.
Am încercat sa obțin un credit de la bancă pentru acest proiect și răspunsul a fost negativ (am nevoie de cel putin 2 bilanțuri contabile pe care să execute o analiza) și eu sincer nici societatea nu am creato.

Întrebare:
- Există posibilitatea de a obține fonduri Europene pentru Start-UP în turism societatea fiind nouă, dacă da cum ?

Doresc cât mai multe sfaturi constructive, vă rog !

Mulțumesc anticipat !
Bună seara,
De recent am preluat situația apartamentului soției mele care era deținut de bunica ei care a decedat.
Începând cu luna Martie 2016 indexul apometrelor nu a mai fost înregistrat la asociația de proprietari urmând ca în luna Noiembrie 2016 să fie din nou corect înregistrate.
Având în vedere cele sus menționate, consumul de apă a fost în fiecare luna pus din plaușal.
Am fost sa discut recalcularea cu cel din urmă și mi-a fost categoric refuzată pe aceasta perioada, evitând în toate modurile posibile discuția spunând ca se va lua totul de la ultimul index dat (luna Noiembrie).
Ce pot face în aceasta situație ?