avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1688 soluții astăzi
Forum Activitate RodicaCostas

Activitate RodicaCostas

Răspuns la discuția Chitante
Mulțumesc frumos!
Discuție Chitante
Buna ziua, noi ca și client PJ am achitat în plus unui furnizor PJ, pentru ca sa ne fie returnați banii înapoi e corect ca noi ca și client sa emitem Chitanta pe suma data?
Buna ziua, sunt din Republica Moldova, am dublă cetățenie (moldovenească și română). În timpul studiilor am figurat cu buletin provizoriu cu reședința la căminul studențesc. Urmează să mă angajez și am următoarea situație:
- nu mai sunt studentă;
- viza de reședință la cămin expiră la 31,07,18
- cartea de identitate provizorie expiră la 30,09,18
- nu dețin buletin de identitate
- domiciliul îl am stabilit pe pașaport român ca fiind în Republica Moldova
Cum procedez în cazul în care trebuie să mă angajez? Care sunt actele de care am nevoie și procedura de obținere a lor?
Buna ziua. Persoana X a lucrat in a grupa a 2 de munca timp de 2 ani, 5 luni si 22 de zile, intr-o sectie unde norma de lucru era doar de 6 ore/zi. Cum calculez totalul perioadei lucrate in grupa a 2 de munca?
Domnul „X” a fost ucenic la fabrica de hartie si celuloza in perioada 1970-1973, ucenicii beneficiaza de grupă de muncă?
Întrebări:
1) persoana X a lucrat în TESA, aceasta beneficiază de grupa a 2 de muncă sau nu?
2) dacă în CTR individual de muncă este scris că a desfășurat activitatea în condiții normale de muncă, fără a avea sporuri, înseamnă acest lucru că implicit nu a beneficiat de grupa a 2 de muncă?
3) Fișa postului poate fi considerat ca document justificativ în acordarea grupei a 2 de muncă?
Multumesc pentru raspuns!